Tjenna, Har nyss köpt ett mk rör och undrar om dom ska låta så in i helvete!!!!
Låter som en crossjävel..
Något tips/tricks så jag kan sänka ljud-nivån så mycket som möjligt?
maxxripe skrev:Tjenna, Har nyss köpt ett mk rör och undrar om dom ska låta så in i helvete!!!!
maxxripe skrev:Tjenna, Har nyss köpt ett mk rör och undrar om dom ska låta så in i helvete!!!!
Tack för hjälpsamma svar
packa om ljuddämparn
För att få ''upp'' ljuddämparn kan jag bara borra ur popnitarna?
Hej, Har en Derbi xtream 09 och undrar om det finns något rör som skulle funka bättre till min setup än det jag har nu? Har ett metrakit thower för tillfället.
Min setup:
Barikit 70cc
Metrakit thower
14/53
Snart nytt membran oxå
Lazer94 skrev:Hej, Har en Derbi xtream 09 och undrar om det finns något rör som skulle funka bättre till min setup än det jag har nu? Har ett metrakit thower för tillfället.
Min setup:
Barikit 70cc
Metrakit thower
14/53
Snart nytt membran oxå
metrakit sp.
stektkorv, det är ett rör med fjäderfäste, men det sitter en adapter med avgasfläns på. dvs som det är där så passar den till cylinder med skruvfäste.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
Lazer94 skrev:Hej, Har en Derbi xtream 09 och undrar om det finns något rör som skulle funka bättre till min setup än det jag har nu? Har ett metrakit thower för tillfället.
Min setup:
Barikit 70cc
Metrakit thower
14/53
Snart nytt membran oxå
metrakit sp.
stektkorv, det är ett rör med fjäderfäste, men det sitter en adapter med avgasfläns på. dvs som det är där så passar den till cylinder med skruvfäste.
Kej, han sa nåt om en adapter men va int säker. Men då vet ja ju att den passar
Jag: Var sitter förgasaren då?
Kompis: Är de den här blå slangen? (pekar på den blåa ramen)
Tjennare, jag har skaffat mig en yamaha dtx 05 och vill hitta ett effektrör, (Inte underliggande) Helst ett rör med att man får bättre axx och inte så mycket topphastighet
Skulle vara glad om ni kom med förslag osv
gh7asr skrev:Tjennare, jag har skaffat mig en yamaha dtx 05 och vill hitta ett effektrör, (Inte underliggande) Helst ett rör med att man får bättre axx och inte så mycket topphastighet
gh7asr skrev:Tjennare, jag har skaffat mig en yamaha dtx 05 och vill hitta ett effektrör, (Inte underliggande) Helst ett rör med att man får bättre axx och inte så mycket topphastighet
MVH Jonte!
bra!
leovince v6, metrakit thrower!
Okej har hört mycket snack om det och alla säger att det är bra som hundan.. Men vart köper jag det nu då ?
Hej, vart tidigare rekomenderad att köra på ett metrakit sp på min setup men vill helst ha ett överliggande rör, något överliggande som motsvarar sp eller något annat som funkar bra?
Lazer94 skrev:Hej, vart tidigare rekomenderad att köra på ett metrakit sp på min setup men vill helst ha ett överliggande rör, något överliggande som motsvarar sp eller något annat som funkar bra?
Är luhao ett bra avgasrör jag har ett sådant på min honda mt5 och jag ska porta min 65cylinder på min mt och behöver därför ett efect avgassystem för ökad top hastighet. så är luhao ett bra effectrör?