jag skulle verkligen inte göra det, som ovanstående säger.
får man fråga varför du överhuvudtaget ska köra utan?
det drar ju till sig onödigt mycket uppmärksamhet
FläsketBrinner skrev:jag skulle verkligen inte göra det, som ovanstående säger.
får man fråga varför du överhuvudtaget ska köra utan?
det drar ju till sig onödigt mycket uppmärksamhet
de är de som är nice . asså de är ju bara en liten raggar runda runt stan sen fixar jag på den igen
Det är inte olagligt med trimm, bara om polisen vet
bluerider94 skrev:altså en 2 taktsmotor ska ju ha ett motstånd (kröken) för att gå som den ska...
men jag skiter lixom i om den går lite segare. den går i 70 nu. men ärre så att den knappt kommer fram skiter jag i de. men om man typ tappar lite effekt så gör de inget
bluerider94 skrev:altså en 2 taktsmotor ska ju ha ett motstånd (kröken) för att gå som den ska...
men jag skiter lixom i om den går lite segare. den går i 70 nu. men ärre så att den knappt kommer fram skiter jag i de. men om man typ tappar lite effekt så gör de inget
jag körde utan avgasrör i fuktigt/regn väder hände ingenting;)
FläsketBrinner skrev:jag skulle inte ens ta av det på en raggarunda, tänk på att avgaserna är varma också.
och polisen är efter dej lagom fort , den hörs ju en bit
men kan man starta den på tomgång utan avgassystem?
starta kan du, men den kommer gå skitkasst, och som andra säger.
skit kommer lätt in.
uppmärksamheten blir för hög enligt mej.
skippa idéen så riskerar du varken renovering eller indraget körkortstillstånd.
jag skulle inte tycka att det var så himla coolt att se en moped utan avgassystem heller
FläsketBrinner skrev:starta kan du, men den kommer gå skitkasst, och som andra säger.
skit kommer lätt in.
jag skulle inte tycka att det var så himla coolt att se en moped utan avgassystem heller :wink:
nej men de är för brudarna!! haha. dom tycker de säkert är jätte häftigt men en snygg kille och en moppe utan ljuddämpare. :wink: . hehe
FläsketBrinner skrev:starta kan du, men den kommer gå skitkasst, och som andra säger.
skit kommer lätt in.
jag skulle inte tycka att det var så himla coolt att se en moped utan avgassystem heller
nej men de är för brudarna!! haha. dom tycker de säkert är jätte häftigt men en snygg kille och en moppe utan ljuddämpare. . hehe
eller så tycker dom som de flesta andra att det är töntigt/fuckvarning det är sånna som dig som gör att ungdomar på mopeder är hatade
Tvåtakatarmotorn tar inte skada av att köra utan avgassystem men kommer att gå betydligt sämre. Det är inte som fyrtaktaremotorn som går bättre när det är öppet blås, men hur som helst kan jag inte förstå vitsen med att köra utan avgasrör på en moped när det låter som en trimmad trumpet. Det kommer bara provocera omgivningen och ge folk omkring mer agg emot moppedister än vad de redan har, kanske har du otur och får gå hem med en böteslapp i näven.
Kymco super 9 AC
70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter
skit kommer lätt in.
nej men de är för brudarna!! haha. dom tycker de säkert är jätte häftigt men en snygg kille och en moppe utan ljuddämpare. . hehe
Brudarna kommer bara uppfatta dig som en tönt när du kommer på din moppe utan avgasrör. Ska du imponera på brudarna ska du göra det med saker de blir imponerade av och inte på en moppe som låter som en gigantisk brakskit. När du imponerar på brudar så ska du göra det med saker som de faller för och det är långt i från korkade saker som att köra utan avgasrör eller utan hjälm och så vidare. Brudarna brukar mera vara intresserade på det känslomässiga planet och inte töntsaker. Kanske de tycker synd om dig och du väcker moderkänslor i stället. Ett gått råd behåll avgasröret på och glöm inte hjälmen.
Kymco super 9 AC
70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter
Jag tror inte du förstår hur ont i öronen du och personerna i din omgivning kommer att få, jag körde utan ljuddämpare en gång och det gör jag aldrig om, fick fan tinnitus och då kan du tänka dig helt utan rör.
Jag har aldrig fel, jag trodde jag hade fel en gång, men det var fel.
jag lyckades tappa mitt rör. det var bara att stanna för det döna som f*n och är inte smart att köra utan ändå.och om man har mycket otur så är fabror blå efter fort.
skit kommer lätt in.
eller så tycker dom som de flesta andra att det är töntigt/fuckvarning det är sånna som dig som gör att ungdomar på mopeder är hatade
ta det lite lungt för fan, killen undrade bara om det gick.
ingen idé att skälla ut han =O
Inte nog med det.. alla som ser/hör dig kommer garva åt dig samt ge dig en stämpel om vilken jävla bondeunge du är som försöker styla genom att ta av avgasröret på en 2t...
wow 2 hela sider om hur fel jag hade. Fattar ni inte att jag skojja era fuckon. behöver man hjälp med något så är de bara någon som lägger in något då och då, men när ni kan berätta om hur töntig de är så forsar de in komentarer. de var inte ens frågan om de var töntigt, de var om de gick!
han har en klar poäng .. helt plötsligt började någon snacka om hur många brudar han skulle få, när han egentligen undrade en helt vanlig grej typ :S lite förvirrande faktiskt