kicka ett bra tag, både med choke och inte choke, sen tar du bort stiftet? är det blött?Respawn93 skrev:Hej jag har problem. Min moppe vägrar starta nu den tänder och skit det är precis som om den ska starta men den får ingen kraft att komma igång,.kan det ha att göra med att jag har ett munstycke som är 10 storlekar större en orginal det enda med det är att det har funkat tidigare men inte nu helt plötslig,har gjort rent förgasaren och så.
har ingen choke ja stiftet är blött2stroke4ever skrev:kicka ett bra tag, både med choke och inte choke, sen tar du bort stiftet? är det blött?Respawn93 skrev:Hej jag har problem. Min moppe vägrar starta nu den tänder och skit det är precis som om den ska starta men den får ingen kraft att komma igång,.kan det ha att göra med att jag har ett munstycke som är 10 storlekar större en orginal det enda med det är att det har funkat tidigare men inte nu helt plötslig,har gjort rent förgasaren och så.
då läcker den komp och du borde byta kolv!Respawn93 skrev:vad är det om det är brunt där?2stroke4ever skrev:ta loss avgasröret, kolla in på kolven, nå brunt under nån ring?