kan man använda denna hjälmen till att köra moppe med? eller är den inte lika bra skydd? det är inte cykelhjälm men typ en crosshjälm.
tacksam för svar!:D
Zack skrev:kan man använda denna hjälmen till att köra moppe med? eller är den inte lika bra skydd? det är inte cykelhjälm men typ en crosshjälm.
hahaha va fan säger du xD? hälften av alla som åker moppe har ju sådana hjälmar? man har dom när man åker cross? klart som 17 dom är säkra men rekommenderar starkt ett par crossbrillor till det också.
men vad tänkte du på igentligen som jämförelse? intergral hjälm? båda funkar lika bra.
så jävla dyrt xD men hittade en svartvit hjälm där för 1699 ska nog köpa den men bara undrade om det va samma funktion , ska nämligen köpa goggles och handskar med
Zack skrev:kan man använda denna hjälmen till att köra moppe med? eller är den inte lika bra skydd? det är inte cykelhjälm men typ en crosshjälm.
hahaha va fan säger du xD? hälften av alla som åker moppe har ju sådana hjälmar? man har dom när man åker cross? klart som 17 dom är säkra men rekommenderar starkt ett par crossbrillor till det också.
men vad tänkte du på igentligen som jämförelse? intergral hjälm? båda funkar lika bra.
men ahh xD det är på kategorin cykel , det fanns crosshjälmar där med
fast lite billigare där , kanske är någon annan funktion i med att det är billigare , det va så jag tänkte och ja jag ska köpa goggles till det med
Zack skrev:så jävla dyrt xD men hittade en svartvit hjälm där för 1699 ska nog köpa den men bara undrade om det va samma funktion , ska nämligen köpa goggles och handskar med
wooops såg ej att den låg under cyklar
men iaf den går lika bra att köra med, men ta en under cross istället
Zack skrev:så jävla dyrt xD men hittade en svartvit hjälm där för 1699 ska nog köpa den men bara undrade om det va samma funktion , ska nämligen köpa goggles och handskar med
wooops såg ej att den låg under cyklar
men iaf den går lika bra att köra med, men ta en under cross istället
Den är för folk som cyklar downhill osv, fungerar säkert bra till moppe men tror inte dom är godkända för det Dom är tunnare tror jag..
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten