Jag har "heltidsjobb" på lysekilsbostäder, där jag kör åkergräsklippare & rensar rabbater, jobbar 07.00-16.00 mån-fre och ska jobba hela sommaren, så tjänar runt 14 på en månad, dock slapp jag skatten med någon jävla skattesedel.. Gött jobbigt att jobba så mycket men det är man nog tacksam för när pengarna rullar in!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Rabxorzz skrev:Lillnick, de där är nästan lite väl fusk
nä tycker inte det då man inte kan fara å hitta på något pga att jag snabbt måste kunna cykla iväg till scania(500kr ersättning p/gång) och att dom kan ringa typ 2 på natten, fast det är ju klart, då tjänar jag ännu mer
Weckis skrev:
lillnick3 e en gryming på bakhjulet, har aldrig slitit ut ett framdäck
Rabxorzz skrev:Lillnick, de där är nästan lite väl fusk
nä tycker inte det då man inte kan fara å hitta på något pga att jag snabbt måste kunna cykla iväg till scania(500kr ersättning p/gång) och att dom kan ringa typ 2 på natten, fast det är ju klart, då tjänar jag ännu mer
Vill du byta jobb? Jag jobbar på ett sketet hotell
-TeddaN- skrev:Jag har "heltidsjobb" på lysekilsbostäder, där jag kör åkergräsklippare & rensar rabbater, jobbar 07.00-16.00 mån-fre och ska jobba hela sommaren, så tjänar runt 14 på en månad, dock slapp jag skatten med någon jävla skattesedel.. Gött jobbigt att jobba så mycket men det är man nog tacksam för när pengarna rullar in!
börjar på måndag, 5 veckor på ascom i herrljunga gör interntelefoni, personlarm, personsökare osv (: ca 97 kr timmen eftersom jag inte fyllt 18 än men det är väl helt okej ändå (:
meanzick skrev:börjar på måndag, 5 veckor på ascom i herrljunga gör interntelefoni, personlarm, personsökare osv (: ca 97 kr timmen eftersom jag inte fyllt 18 än men det är väl helt okej ändå (:
meanzick skrev:börjar på måndag, 5 veckor på ascom i herrljunga gör interntelefoni, personlarm, personsökare osv (: ca 97 kr timmen eftersom jag inte fyllt 18 än men det är väl helt okej ändå (:
Kommer jobba för ett renhållningsföretag i en vecka i sommar på ett tennis-evenemang.
Sveriges bästa tennisspelare kommer hit och ska spela en "turnering".
Magnus Wislander mm. kommer att vara på plats för att spela.
Jag skall alltså gå runt på området och hålla rent i princip, tömma papperskorgar osv. Låter kanske inte så kul men de är riktigt soft :)
Förra sommaren jobbade jag för samma företag, på "seglingsveckan" här i lysekil, Lysekil Women`s Match.
Jobbade en hel vecka och hade samma arbetsuppgifter.
Lönen var insane, 1000 / dag (Jobbade bla. kvällar och helg) = 7000 rena pengar fick jag efter den veckan, trots att jag bara var 14 år!
Vet det suger men det är ganska soft ändå trevliga med arbetare och det är inte så jobbigt torkar lite bord...
Jag jobbar mellan 8- 16 med 3 raster varv 1 lång lunch.
Flera av mina vänner är utan jobb så jag är ganska nöjd iaf har inget att göra hemma