Jag kan egentligen inte det här, men efter att ha kollat på andra med liknade setups så möjligtvis 110 om den är rätt inställd.aerox_killen95 skrev:Någon som kan svara mig??:D
Mvh:D
Äh! Ram är överskattat!ciao meckaren skrev:va vad snakar ni om jag kan ju inte ta bort ramen
Nån aning någon?feverchris skrev:Athena Evo 70cc cylinder
Athena Evo racing avgasrör
Stage 6 24mm pwk förgasare
stage 6 hpc vev
sportluftfilter
inställd av proffs
motorn kommer att vara helt ny med block, lager och allt sånt och det sitter på en rensad piaggio typhoon ram som väger cirka 60-65kg med allt på.
om du har tänkt bygga en hyper sprinter så bör du ju ha tillräckligt med kunskap för att veta vad den ungefär kommer gå.aerox_killen95 skrev:Hej:D Om inte dessa är de nyaste inläggen så länka till den riktiga setuptråden isåf. Nu undrar jag hur fort min aerox kommer gå med den häe setupen:D
:italkit racetändning (corsa)
:portat DD block minarelli
:portad/kanske borrad också stage6 R/T 70cc
:keihin racing förgasare pwk 26mm
:malossi MHR racing membran(carbon reeds)
:malossi overrange variatorkit
:Malossi fly clutch
:malossi kopplingsfjädrar
:3,6 variatorvikter (inställningsfråga)
:malossi luftfilter (e13)
:malossi shortneck insug 28mm
:förslag på bra hyper rör
Mvh:D
mig gör 85-90 med Hebo newperformans och 17.5a940103 skrev:Undrar hur fort en Aerox skulle gå med denna setup. Det som inte finns med är original, som till exempel Förgasare..
70cc streetrace stage6
Nya kopplingsfjädrar
tryckfjäder Metrakit
effektrör Kunda
Variatorrem Stage6 Pro
förstärkt vevparti med Vevparti Motoforce
original luftburk med större luft insug
Och hur fort skulle den gå med original cylinder?
Sen vet jag att det borde ligga i munstycke tråden, men vilket munstycke borde jag ha ungefär?
skulle gissa på 75-80 ungefärslidermannen skrev:hej hur fort tror ni de kommer gå me denna setupen?
-tat bort alla strypningar
-Dellorto - Munstycksset (6 mm)
-Variator Polini [Speed Control]
-Stage6 - Avgassystem (Pro)
-Dellorto - Förgasare (PHBN) 17,5 mm
-Stage6 - Luftfilter (Racing, Dubbel)
de ska vara på en slider 2009