ciao trimnings hjälp

Här snackas det om alla fordon som inte har med mopeder att göra. Snacka om MC, Motocross, Minisar, Bilar, Traktorer etc HÄR
ciao meckaren
Extra Varnad

ciao trimnings hjälp

Inlägg av ciao meckaren »

tja, Har köpt en ciao som jag vill ha upp lite i fart. Jag har beställt en helt ny koppling,rem och 80mm rem skiva. den är grym segt i drivet liksom :D

det enda lite trim grej där sitter på är 80mm remskiva och ett jamarcol avgasrör. BEHÖVER HJÄLP säg trim saker jag kan göra skicka guider säg vad som helst. taksam för svar :D
Användarens profilbild
erkan94
Avstängd

Re: ciao trimnings hjälp

Inlägg av erkan94 »

ciao meckaren skrev:tja, Har köpt en ciao som jag vill ha upp lite i fart. Jag har beställt en helt ny koppling,rem och 80mm rem skiva. den är grym segt i drivet liksom :D

det enda lite trim grej där sitter på är 80mm remskiva och ett jamarcol avgasrör. BEHÖVER HJÄLP säg trim saker jag kan göra skicka guider säg vad som helst. taksam för svar :D
Skaffa större förgasare, större cylinder m.m.
ciao meckaren
Extra Varnad

Inlägg av ciao meckaren »

okej men vilken förgasare ska jag ha jag tror att det sitter en 12,7 orginal tror jag och vilken cylinder ska jag typ ha 70cc? :?
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

pizz topic på alla dina tre trådar, bumpning i en av dom och dessutom två trådar mer än du behöver.

Borde bannlysa dig på direkten men har lite överseende idag, så det blir varning...
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Låst