Iof, ska försöka få tag i ett par vita tancat, annars de på cykelkraft om de går hela vägen till änden av styret. Skickade nyss ett mejl till cykelkraft om det!
karlssonlysekil skrev:Iof, ska försöka få tag i ett par vita tancat, annars de på cykelkraft om de går hela vägen till änden av styret. Skickade nyss ett mejl till cykelkraft om det!
karlssonlysekil skrev:Iof, ska försöka få tag i ett par vita tancat, annars de på cykelkraft om de går hela vägen till änden av styret. Skickade nyss ett mejl till cykelkraft om det!
okej okej låter grymme :wink:
Annars får jag väl helt enkelt skita i det.. eller köpa ett par röda tancat och lacka om. Men då rör de ihop sig rejält ;)
okej okej låter grymme
Annars får jag väl helt enkelt skita i det.. eller köpa ett par röda tancat och lacka om. Men då rör de ihop sig rejält
karlssonlysekil skrev:Polerade med "autosol". Det tar en liten stund men det går allt
bara dirrekt på ramen? utan att använda sandpappor eller något först:) har också vit drd och min ram glänser inte lika mycket när jag polerarar den. gör du det i flera lager eller?
karlssonlysekil skrev:Polerade med "autosol". Det tar en liten stund men det går allt
bara dirrekt på ramen? utan att använda sandpappor eller något först:) har också vit drd och min ram glänser inte lika mycket när jag polerarar den. gör du det i flera lager eller?
tacksam för svar
Dom är redan höglans polerade så det är bara att ta en trasa och börja rubba så kommer det snart fram ska du de!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
karlssonlysekil skrev:Polerade med "autosol". Det tar en liten stund men det går allt :)
tacksam för svar :wink:
Polera en stund så ska det allt bli resultat ska du se
Vad liten frambromsskiva du har! Neerå, jäkligt fin moppe, aldrig sett en vit sån förut, men kör på vit crossplatta o ta bort kedjeskyddet. Tror även det hade varit fint med ett mattsvart fatbarstyre.
TheSameOne skrev:Vad liten frambromsskiva du har! :roll: Neerå, jäkligt fin moppe, aldrig sett en vit sån förut, men kör på vit crossplatta o ta bort kedjeskyddet. Tror även det hade varit fint med ett mattsvart fatbarstyre. :)
Riktigt liten faktiskt... hehe ;)
Tack så mycket! Tror dock inte att jag köper nytt styre, hyfsat snyggt med det som sitter på :)
TheSameOne skrev:Vad liten frambromsskiva du har! Neerå, jäkligt fin moppe, aldrig sett en vit sån förut, men kör på vit crossplatta o ta bort kedjeskyddet. Tror även det hade varit fint med ett mattsvart fatbarstyre.
du måste ta av den klämman som sitter på med en tång, och sen vrida den rejält åt ena hållet, så ska du se det blir mycket lättare!