stunt_pojken^^ skrev:det är tillelstarten men tror den fungerar somen distans också ( så att variatorn kommer på "rätt plats")
okej, för min nya vev verkar vara för korta gängor på ett ställe så jag får inte på hela variatorn.... får inte på den där special muttern.. om du förstår.
den är till elstarten , på en roxx spelar det ingen roll vet jag alf . På din bild värkar den agera distans med , Men får du rätt linje på remmen om du sätter dit allt utan den ?
Hej igen! Jag checkade lite där nere och det verkar som om en grej är lite för lång för veven... alltså jag ska förklara denna bilden men ni får tänka till lite tror jag
Nummer 1; så här långt sticker den ut!
nummer 2; det är här den är ju...
nummer 3; är även en fråga, skulle det gå att kapa av den cirka 1cm in? alltså så den passar axeln perfekt...
Jag har tagit bort min, eftersom att den fungerar som en distans så var jag bara tvungen att sätta dit en bricka, finns vart som helst, du har säkert någon liggandes i garaget!
Han jag köpte den av hade tagit bort den, men inte stoppat dit någon bricka så då glappade den yttre remskivan som fan, och det skrammlade när moppen stod på tomgång.
Testa först att bara ta bort den, sätta dit allting och dra fast den, glappar remskivan så sätter du bara en bricka (: