nja, skulle nog fimpa intercoolern för att det blir väldigt långt som färsk gaserna skall färdas = väldigt svårstartad.
blir kraft så det räcker med bara turbo

alt svetsa på kylflänsar på insuget och en värme-köld mellan cylinder och insug.
långt insug= laddar senare (kanske så får du vänta på full gas innan den laddar, vad vet jag

)
kort insug= laddar tidigt och får max laddning när du nått max rpm
Edit:
och för att få den mer lågvarv så byter du till en lågvarvs cylinder och rör. dock vet jag inte om effekten blir den samma när turbon är där i vägen ? avgaserna saktar ju ner lite i hastighet innan den får redig snurr på turbon och du tänkte rätt där när du skulle gå upp till 150-180cc för då har du ju bättre chans att få max snurr på turbon, så den laddar friskt, tror laddtrycket ligger på 0,2 bar på den turbon då iaf.
kylningen är ju också viktig, försök få på 2 kylare då iaf, (kan inte bli för mkt kylning

) och om du inte får ner kompet tillräckligt med svarvad kolv (lr tjockare packingar lr hur du gör) så om det spikar, kör på etanol har ju högre oktantal så klarar högre värme, byta slangar packningar i förgasare som klarar E85 och höj munstyckets storlek med 25% (eftersom E85 drar 25% mer än bensin så.) + du får blanda med en annan olja i E85 raffinolja lr va fan det heter

måste du ha för att oljan skall binda sig med E85.