Alla som kan komma SKA komma! Det är crusing på lördag i lysekil och vi är minst 4 TSRare redan nu, så ni som är där/kommer vara där se till att träffa oss och snacka skit!
det är en stor cruising men en jävla massa bilar.. börjar vid 3 att rulla in och sen framåt kvällen är det bilar i hela stan.. kö i ca 3 km va det förra året...
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Tjenare! Är lite sugen på meets o undrar hur många ska till detta meetet med mopparna? fyllde 15 i april o har en beta rr 06 me crossdäck, gör runt 90 något:D
aerox_killen95 skrev:Tjenare! Är lite sugen på meets o undrar hur många ska till detta meetet med mopparna? fyllde 15 i april o har en beta rr 06 me crossdäck, gör runt 90 något:D
DRA INTE HIT MOPEDEN TRIMMAD!
Hela sveriges polisstyrka är här så det låter inte som en bra idèe ;)
aerox_killen95 skrev:Tjenare! Är lite sugen på meets o undrar hur många ska till detta meetet med mopparna? fyllde 15 i april o har en beta rr 06 me crossdäck, gör runt 90 något:D
gör den 90 bara för den har cross däck eller ^^ HAHA
gör den 90 bara för den har cross däck eller ^^ HAHA
eftersom det står funktionärer och poliser vid varje korsning så ja.. du kommer bli tagen.. och den som kör dit även om den är orginal kommer att bli ivägskickad..
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
bluerider94 skrev:eftersom det står funktionärer och poliser vid varje korsning så ja.. du kommer bli tagen.. och den som kör dit även om den är orginal kommer att bli ivägskickad..
Hahaha surt om man måste åka hem, och de va enda vägen
bluerider94 skrev:eftersom det står funktionärer och poliser vid varje korsning så ja.. du kommer bli tagen.. och den som kör dit även om den är orginal kommer att bli ivägskickad..
Hahaha surt om man måste åka hem, och de va enda vägen :)
Hahaha surt om man måste åka hem, och de va enda vägen
Då låter dem dig köra hem skulle jag tro
Vore roligt om han inte fick
Eller typ att någon ska föda xD
men de säger att du får åka och ställa den nånstans... förra året va det 2 killar med en vanlig traktor. asså "arbetstraktor" och dom fick inte köra sen på cruisingen..
pappa jobbar ju i brandkåren.. skulle det börja brinna nånstans tar det mkt längre tid än vad det "får" göra.. dom har 5 minuter ifrån att ligga o sova hemma till att vara fullt ombytta och alla sitter i bilarna..
bluerider94 skrev:men de säger att du får åka och ställa den nånstans... förra året va det 2 killar med en vanlig traktor. asså "arbetstraktor" och dom fick inte köra sen på cruisingen..
pappa jobbar ju i brandkåren.. skulle det börja brinna nånstans tar det mkt längre tid än vad det "får" göra.. dom har 5 minuter ifrån att ligga o sova hemma till att vara fullt ombytta och alla sitter i bilarna..
bluerider94 skrev:men de säger att du får åka och ställa den nånstans... förra året va det 2 killar med en vanlig traktor. asså "arbetstraktor" och dom fick inte köra sen på cruisingen..