som sagt så undrar jag om jag kan mata i ett par sm fälgar på min Rieju rr som har cross fälgar nu?. jag har ju en vanlig showa på den men är det samma showa i RR supermotard?
Tacksam för snabba svar
Mvh andreas
Senast redigerad av blackmasai den 22 juni 2010, 15:13, redigerad totalt 1 gånger.
Ruset av kraften under dig ska vara bättre än droger
Quote jag har inga problem med alkoholen. jag har problem utan den.
roxon123 skrev:tror det är samma men inte helt säker
Okej.
Finns det ingen som är säker för jag vill ju inte handla sm fälgar och sen måsta köpa ny gaffel . jag vet inte men jag har tänkt på ett par helgjutna rrx sm fälgar eller ett par helt vanliga sm fälgar med ekrar :
om jag inte är helt ute och cyklar nu så¨ska det vara samma ekrar på både SM och Cross däck ??
om inte vänta tills du har kört slut dem och bara byta ?
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
ja, det är likadan gaffel. däremot så kommer du måsta svarva nya distanser. om en rrx fälg passar vet jag dock inte. dom kan ha olika diameter på hjulaxeln.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
kallepalle skrev:ja, det är likadan gaffel. däremot så kommer du måsta svarva nya distanser. om en rrx fälg passar vet jag dock inte. dom kan ha olika diameter på hjulaxeln.
Okej tack. änteligen nån som kom med ett vettigt svar