jag tycker du postar för mktmh(jesper)ride skrev:ja tycker inte mopenet e en bra sida

jag med.vongyllis skrev:håller med dig helt och hållet där michel.Michél skrev:Skåningen:..................................
massa text !
.
trodde först det var sidan som gjorde att man hängde där.. men efter flytten till moppenet.NU så har jag insset att det är medlemarna som gör forumet
varför klaga på det gamla forumetSkåningens-handelsbod skrev:jag med.vongyllis skrev:håller med dig helt och hållet där michel.Michél skrev:Skåningen:..................................
massa text !
.
trodde först det var sidan som gjorde att man hängde där.. men efter flytten till moppenet.NU så har jag insset att det är medlemarna som gör forumet
transformationen har gått mycket snyggt och MNF av idag är idag om inte t.o.m. bättre så lika bra som innan. Det hände en del saker som nu är historia.
Men slapptaskens våldtäkt på gamla MNF var oförlåtlig.
Håller med att det är dags att begrava stridsyxan eller kasta den i nacken på slapptasken. där sitter den bra, och visar vad vi alla anser om hans påhopp.
En enad front mot slapptasken gör en kraftig skada, och det helt lagligt.
Helt rätt, inga slapptaskar och andra slamkrypare.vongyllis skrev:varför klaga på det gamla forumetSkåningens-handelsbod skrev:jag med.vongyllis skrev: håller med dig helt och hållet där michel.
transformationen har gått mycket snyggt och MNF av idag är idag om inte t.o.m. bättre så lika bra som innan. Det hände en del saker som nu är historia.
Men slapptaskens våldtäkt på gamla MNF var oförlåtlig.
Håller med att det är dags att begrava stridsyxan eller kasta den i nacken på slapptasken. där sitter den bra, och visar vad vi alla anser om hans påhopp.
En enad front mot slapptasken gör en kraftig skada, och det helt lagligt..... när vi har ett ännu bättre nu