Tja har en fråga!
Blir det ett bra acc med Hebo Manston Pata Negra 70 cc och Hebo Racing Revolution?asså om det blir en schysst stunt setup?
ps. Har en yamaha Aerox -02
Marcus
Allt löser sig med våld ..
Gör det inte det. Så var det trasigt från början.
mahol001 skrev:Tja har en fråga!
Blir det ett bra acc med Hebo Manston Pata Negra 70 cc och Hebo Racing Revolution?asså om det blir en schysst stunt setup?
Marcus
Om du ska stunta bör du nog ta en annan cylinder och rör
mahol001 skrev:Tja har en fråga!
Marcus
Om du ska stunta bör du nog ta en annan cylinder och rör
okej men funkar inte dom ellr?
ellr ska jag ta polini corsa och polini for race 3 rör ist?
kallepalle skrev:som sagt så är patan en hypercylinder och är riktigt vass! bör ej användas till stunt då det är slöseri.
corsa och polini forrace 3 rekomenderas starkt! och vill du ha en aklu cylinder ist, så välj mhr replica ist för corsa.
okej men då tror jag att jag satsar på corsan
Den är också lite väl vass till stunt. När man stuntar vill man ha effekten direkt och på låga varv. Polini sport är att rekomendera enligt mig, men corsan kan det nog bli bra drag med också från lite lägre varv. Kommer krävas lite mer träning bara =)
kallepalle skrev:som sagt så är patan en hypercylinder och är riktigt vass! bör ej användas till stunt då det är slöseri.
corsa och polini forrace 3 rekomenderas starkt! och vill du ha en aklu cylinder ist, så välj mhr replica ist för corsa.
okej men då tror jag att jag satsar på corsan
Den är också lite väl vass till stunt. När man stuntar vill man ha effekten direkt och på låga varv. Polini sport är att rekomendera enligt mig, men corsan kan det nog bli bra drag med också från lite lägre varv. Kommer krävas lite mer träning bara =)
aa sant mer träning men jag har nu på en malossi sport 70 cc så :/
Vill du ha Stunt
Då Rekumenderar jag starkt den enkla Polini soprt 70cc
och
Leovince zx billiga och bra
om du vill så köper du en större förgassare 17,5 eller 19mm
ahaha ojj Läste datumet fel trode det var detta år. 2010