Jag ska köpa moppe och det står mellan dessa två. Vilken är bäst, snyggast, starkast motor, bäst kvalité o.s.v?

Hoppas jag fick det rätt med bilderna nu

försöka kan han ju allafallTK_DRAC skrev:hahah, lyssna inte på derbifjantarna å köp dig en rxx å vissa vart skåpet ska stå...bluerider94 skrev:köp rrx'en förvänta dig inte massa effekt om du inte trimmar bara... går värdelöst orginal
Bara färgenMaltyboy skrev:Ser nästan ut som öhlinare2stroke4ever skrev:helt klart RRX, ingen tvekan. men det enda som är så sjukt nice på genriken är dämparna fram, ser så underbara ut
aa absolut=) lite onödigt kanske2stroke4ever skrev:hahaha njaaMaltyboy skrev:Ser nästan ut som öhlinare2stroke4ever skrev:helt klart RRX, ingen tvekan. men det enda som är så sjukt nice på genriken är dämparna fram, ser så underbara utxD
liiite faktist.. fatta fränt! öhlinare på en moppe! det skulle vara nått![]()
![]()
Men då så! det är ju bara och beställa ett par... ta en bak också2stroke4ever skrev:nja, va man rik såMaltyboy skrev:aa absolut=) lite onödigt kanske2stroke4ever skrev: hahaha njaaxD
liiite faktist.. fatta fränt! öhlinare på en moppe! det skulle vara nått![]()
![]()
![]()
hoppar ganska mycket och åker i skog så det är önskvärt
Förstog det skulle bara låta som min farsa... direkt man säger fan en sån skulle man ha så ba ''köp det då''2stroke4ever skrev:haha om man hade dom pengarna alltsåMaltyboy skrev:Men då så! det är ju bara och beställa ett par... ta en bak också2stroke4ever skrev: nja, va man rik så![]()
hoppar ganska mycket och åker i skog så det är önskvärthahah
Det är faktiskt sant att dom går kasst orginal.TK_DRAC skrev:hahah, lyssna inte på derbifjantarna å köp dig en rxx å vissa vart skåpet ska stå...bluerider94 skrev:köp rrx'en förvänta dig inte massa effekt om du inte trimmar bara... går värdelöst orginal
japp, är väl nästan så på alla AM6 va?TobbaN skrev:Det är faktiskt sant att dom går kasst orginal.TK_DRAC skrev:hahah, lyssna inte på derbifjantarna å köp dig en rxx å vissa vart skåpet ska stå...bluerider94 skrev:köp rrx'en förvänta dig inte massa effekt om du inte trimmar bara... går värdelöst orginal
Men dom är väldigt pigga urpluggade må jag säga!
alltid finns det vissa kopeder som håller, men generic är i regel väldigt dålig kvalitet. känner en som har en trigger, och han har behövt repa den för 17 000kr under 2 år. och han kör dessutom helt original och allt. i den summan är ingenting från någon krock, eller att han har ramlat inräknat. dessutom är andrahandsvärdet på kina mopeder väldigt väldigt lågt.lindgren2 skrev:Har själv en generic fast en stroke, ni som säger att det är dålig kvalitét snackar skit. har haft den i 1 ½ år nu med endel trim , har inte upptäckt ett enda fel ännu.. Tycker även att triggern är snyggare, roligare att ha lite ovanligare moppe än en skitvanlig, man vill ju va lite one of a kind.. Tycker du ska köra på triggern!