en 2T är beroende av ett variabelt motstånd allså det motståndet expantionskammaren ger. men ljudämparen är viktig den med! och de bara låter mer och då tror mna att dom går mkt bättre!
exempel.... TK låter som satan och en del som har TK tror att dom går som satan.
Felpostarens värsta mardröm!
undrar du över något? släng iväg ett PM så svarar jag på de mästa!
@beckvall: Hur viktig är den?
@KarlssoN^: Mitt rör låter nästan ingenting, går inte att jämföra med TK eller Hebo. Testade att ta bort dämpningen igår och den lät mycket goare
beckvall skrev:kör med ljudämparen.... det gör mer effekt och sätta på ett luftfilter och bättre reeds...
Den är på, men "ullen" innuti är borta. Och jag köpte ett luftfilter men det passade inte och har inte haft råd att köpa ett nytt, och jag vet inte vad reeds gör
Men det går alltså att köra utan "ullen" på men det är inte så bra? Eller har jag fattat fel? :S
beckvall skrev:en 2T är beroende av ett variabelt motstånd allså det motståndet expantionskammaren ger. men ljudämparen är viktig den med! och de bara låter mer och då tror mna att dom går mkt bättre!
exempel.... TK låter som satan och en del som har TK tror att dom går som satan.
beckvall skrev:en 2T är beroende av ett variabelt motstånd allså det motståndet expantionskammaren ger. men ljudämparen är viktig den med! och de bara låter mer och då tror mna att dom går mkt bättre!
Grabben vill köra utan för det låter goare .. Det är fan inte så stor skillnad på om han kör med elr utan ull , skillnaden är ljudet och ivissa system är det viktigt .. Men alla som packar om sina rör mäter dom upp hur många gram / hur genomtränglig deras gamla ull är så dom kan köpa exakt samma då ?
han kanske skiter i polisen kör inte trimat om ni är rädda för polisen så pinsamt. han vill nog bara ha kul men jag skulle dock inte gjort det så äckligt ljud bara.