Trött på orättvisor!

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
lindgren2
Elmoped

Trött på orättvisor!

Inlägg av lindgren2 »

Om någon har realistiska invändningar mot tråden så låses den. Uttryckta åsikter är endast skaparens uppfattning

Nu är jag oerhört trött på alla *fult ord*, droppen var idag när jag skulle köpa snus och ser ett gäng med ett 20-tal *fult ord* som är utanför affären, jag tänkte att jag skulle gå in snabbt så inget hände med moppen och när jag kommer ut igen så sitter alla och små flinar men inget hade hänt med moppen (trodde jag).. Jag tänkte inte mer på det och åkte iväg och efter cirka 200 meter dör moppen och jag börja felsöka då ser jag att dom har dragit av soppa slangen så jag är tvungen att rulla moppen 3 km hem.. Mer saker har hänt med mina kompisar när ''blattarna'' har snott min kompis hjälm, och knäckt rattlåset när vi har spelat fotboll t.ex. Är det bara jag som vill spränga dem i luften och pissa på deras kvarlevor... Vet att denna tråd kommer låsas men vill endå få ut min ilska på nåt sätt :P
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

Re: *fult ord*..

Inlägg av bluerider94 »

lindgren2 skrev:Nu är jag oerhört trött på alla *fult ord*, droppen var idag när jag skulle köpa snus och ser ett gäng med ett 20-tal *fult ord* som är utanför affären, jag tänkte att jag skulle gå in snabbt så inget hände med moppen och när jag kommer ut igen så sitter alla och små flinar men inget hade hänt med moppen (trodde jag).. Jag tänkte inte mer på det och åkte iväg och efter cirka 200 meter dör moppen och jag börja felsöka då ser jag att dom har dragit av soppa slangen så jag är tvungen att rulla moppen 3 km hem.. Mer saker har hänt med mina kompisar när ''blattarna'' har snott min kompis hjälm, och knäckt rattlåset när vi har spelat fotboll t.ex. Är det bara jag som vill spränga dem i luften och pissa på deras kvarlevor... Vet att denna tråd kommer låsas men vill endå få ut min ilska på nåt sätt :P
håller delvis med.. Ska inte säga att alla är lika men väldigt många..
körde i helgen så körde jag i en park, så var det ett gäng med *fult ord* som va i parken.. så körde jag förbi dom så sprang en av dom ut framför moppen och sa att jag körde på hans syster.. kille slog mig väl typ 10 gånger varav typ 8 på hjälmen och 1 i ryggen o 1 i sidan.. (va inte äns när hans syster)
det var i lördags och har fortfarande ont i ryggen, gör det ont i helgen åker jag å kollar upp det.. är det något blir det anmälan annars orkar jag inte för polisen gör inget åt det ändå om det inte hänt nåt
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Re: *fult ord*..

Inlägg av nippertippan »

bluerider94 skrev:
lindgren2 skrev:Nu är jag oerhört trött på alla *fult ord*, droppen var idag när jag skulle köpa snus och ser ett gäng med ett 20-tal *fult ord* som är utanför affären, jag tänkte att jag skulle gå in snabbt så inget hände med moppen och när jag kommer ut igen så sitter alla och små flinar men inget hade hänt med moppen (trodde jag).. Jag tänkte inte mer på det och åkte iväg och efter cirka 200 meter dör moppen och jag börja felsöka då ser jag att dom har dragit av soppa slangen så jag är tvungen att rulla moppen 3 km hem.. Mer saker har hänt med mina kompisar när ''blattarna'' har snott min kompis hjälm, och knäckt rattlåset när vi har spelat fotboll t.ex. Är det bara jag som vill spränga dem i luften och pissa på deras kvarlevor... Vet att denna tråd kommer låsas men vill endå få ut min ilska på nåt sätt :P
håller delvis med.. Ska inte säga att alla är lika men väldigt många..
körde i helgen så körde jag i en park, så var det ett gäng med *fult ord* som va i parken.. så körde jag förbi dom så sprang en av dom ut framför moppen och sa att jag körde på hans syster.. kille slog mig väl typ 10 gånger varav typ 8 på hjälmen och 1 i ryggen o 1 i sidan.. (va inte äns när hans syster)
det var i lördags och har fortfarande ont i ryggen, gör det ont i helgen åker jag å kollar upp det.. är det något blir det anmälan annars orkar jag inte för polisen gör inget åt det ändå om det inte hänt nåt
Sådant kallas fem-femmor och imbecilla idioter. Finns släkten bland blattarna som inte respekterar vår rikes lag, den duger bara till deras dasspapper tycks det.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
TK_DRAC
Gasres

Inlägg av TK_DRAC »

släng ut dem jävlarna bara så de blir lung å ro. Fast vissa kan förstår va skysta men dem andra 99% kan vi sätta på ett plan hem å dra soppaslangen på så dem störtar någonstans...
Användarens profilbild
Maltyboy
DunderDubbelPostarN

Inlägg av Maltyboy »

Själv bor man i Södertälje, så man har lärt sig att hålla sig undan från dom, med sina grejor! :twisted: ställde cykeln utanför polishuset på torget för ett tag sen, och när man kom tillbaka efter typ en dag så var den borta....... :x
Senast redigerad av Maltyboy den 21 maj 2010, 06:13, redigerad totalt 1 gånger.
199 Lives

THE POWER OF DREAMS
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Ska ni diskutera detta ämnet vill jag inte se påhopp eller andra rasistiska ord!
Bild
Användarens profilbild
abk
Elmoped

Inlägg av abk »

Något som är väldigt viktigt i den här situationen är att INTE generalisera.
Det är också ytterst viktigt att kunna skilja på *fult ord* och invandrare, jag är själv från ett annat land än Sverige (dock född här), och jag förstår trådskaparen till fullo.

Personer som håller på så oavsett etnisk härkomst borde avrättas. Spelar fan ingen roll var de kommer ifrån, de är lika ruttna ändå.
lindgren2
Elmoped

Inlägg av lindgren2 »

håller med abk oavsett ''ras'' så borde sånna av rättas, själv har jag aldrig vart med om att en/några personer av ''svensk'' härkomst förstört andras mopeder eller liknande.
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Tja, mig hotade en kille från iran eller irak med fysiskt våld bara för att jag sa till att han stod stoppförbudszon på bensinmacken.
började att svära vid sin mor och alla systrar att han skulle plocka mig.

Killen nådde mig till bröstet och jag sa bara att han var välkommen att försöka så skulle han få veta vad svenskt stål gick för.

hans hustru var betydligt smartare och insåg att hnnes gubbe skulle ha råkat rejält illa ut om han verkligen angripit mig. Så hon tog tag i sin gubbe och drog honom bort till bilen.
respekten för svenska seder och regler var i alla fall på det hela intet och noll.

Aldrig sett honom sedan dess.

börjar man hota mig så får man gå hela vägen om man inte klok nog att backa undan. Det var inte denna killen, utan hustrun fick gå emellan.
abk skrev:Något som är väldigt viktigt i den här situationen är att INTE generalisera.
Det är också ytterst viktigt att kunna skilja på *fult ord* och invandrare, jag är själv från ett annat land än Sverige (dock född här), och jag förstår trådskaparen till fullo.

Personer som håller på så oavsett etnisk härkomst borde avrättas. Spelar fan ingen roll var de kommer ifrån, de är lika ruttna ändå.
Är jag den första att skriva under på.
stylepro
Elmoped

Inlägg av stylepro »

Förstog aldrig varför sverige tillåt invandrare ta sig in hit..
Lita aldrig på nån som är mörkare än vitare..
kan fan sätta mitt liv, att om vi skickade ut dom så skulle sveriges våld, misshandlar, rån, stölder osv. minska med MINST 80%.
Junior-Biffen
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres

Inlägg av aerox-sami »

jag blir ju rädd varje gång men ställer moppen någon stans bor ju typ 1km från brandbergen eller som vi kallar det blatteberget och fan tur att en av dom som snor moppar skickades tillbaks till chile av sin mamma och alla mina kompisar blev skit glade när jag berättade det :D

och om någon hoppar på mej eller någon av mina kompisar så klart vi ger igen då kommer vi flera mot dom eller då han som gjorde det nästan alla mina kompisar hatar dom kaxiga invandrarna och vill ha ut dom jag tycker samma för det är inte roligt att bli av med något :(

ska berätta lite om en sak som hände i skolan han som snodde moppar gick i min skola och han tog min svenska kompis kniv han gick till sina kompisar (svensken) som bor här i närheten och fick veta det för ett tag sen att dom hade misshandlat honom innan jul men hur många har inte han slagit han fick tillbaks rätt ska vara rätt !!
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street

Inlägg av -TeddaN- »

Dom som bott i sverige ett tag kan ju faktiskt vara riktigt snälla osv. Men när dom kommer hit ska dom fan inte hålla på att bryta alla lagar som går, tyckte istället dom borde uppskatta att dom slapp bli skjutna i deras land för att dom fick komma hit!

Har hört säkert 500 "*fult ord*" säga "Jävla sverige det suger" och "Alla i sverige är rassar". Men vafan gör dom här då om dom inte trivs? Och vi är inga Rasister, skulle mer säga att vi är rädda för att sverige ska förfalla av all kriminalitet dom skapar osv...

Man blir ju klart trött på det, men somsagt har jag några kompisar som inte är "helsvenskar" men ändå födda i sverige och dom brukar iallafall sköta sig lite bättre än dom som inte är födda här. Sedan är det ju inte bara "*fult ord*" som orsakar all kriminalitet i sverige, men skulle nog kunna säga att dom orksakar en stor del av det.
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

Nej somsagt, i regel är personer av utländsk härkomst riktigt trevliga människor.

Dock så finns det ju rötägg. Jag kan förstå en del av kriminaliteten, men det som stör mig mest är sabotage, för det är ju helt jävla onödigt.

Visst, om en arbetslös behöver stjäla så finns det ju i alla fall en orsak, finns ju utlänska som svenska som gör det, men sabotage och jävelskap är så jävla onödigt och otacksamt...
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

Inlägg av bluerider94 »

om du kollar på efterlyst på tv3 så är 9/10 icke-svenskar i princip..

Kolla bara på dom som går och snor plånböcker ifrån gamla tanter på ica!
Fyfan för dom svinen! Och alla är invandrare!

jag tycker att danmark har bra "regler"
Åker man hem och hällsar på så kommer dom inte tillbaka.. invandrarna kom hit som flyktingar men åker de tillbaka till sina länder och hällsar på så kan de ju lika gärna bo där!?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Användarens profilbild
JagHarEnDerbi
Farsans gamla zündapp

Inlägg av JagHarEnDerbi »

http://politisktinkorrekt.info/2010/02/ ... 2009-igen/

man tror knappt att det är sant!
Läs kommentarerna under, dom är ganska intressanta.
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street

Inlägg av -TeddaN- »

Vad tror ni hade hänt om vi kom till deras länder och bettede oss som svin? det blir utan tvekan halshuggning....
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

Inlägg av bluerider94 »

ja, och inte fan hade de byggt upp kyrkor för oss kristna.. men när de kommer hit ska vi då fan bygga moskéer o all jävla skit..
de får väl ta seden dit dom kommer..

mamma jobbar på dagis, nu måste alla äta den maten som invandrarna äter för att hon i köket kan inte laga 2 olika maträtter och invandrarna kan inte äta det vi svenskar äter.. nu måste hon göra maten på annat kött än gris vilket blir mkt dyrare!

A3R0X
Elmoped

Inlägg av A3R0X »

Men detta har väll inget med religion att göra? Alla "*fult ord*" är inte likadana. Allt har med personlighet att göra. Men förstår hur ni alla tänker. Gäller o ge igen och inte låta dom köra över en.. Själv är jag inte svensk heller.....
Användarens profilbild
jimmie93
TSR Tjockisen
Kontakt:

Inlägg av jimmie93 »

bluerider94 skrev:ja, och inte fan hade de byggt upp kyrkor för oss kristna.. men när de kommer hit ska vi då fan bygga moskéer o all jävla skit..

mamma jobbar på dagis, nu måste alla äta den maten som invandrarna äter för att hon i köket kan inte laga 2 olika maträtter och invandrarna kan inte äta det vi svenskar äter.. nu måste hon göra maten på annat kött än gris vilket blir mkt dyrare!
sjukt ju :shock:
och är det någon som tänkt på att man inte sjunger svenska national sången på skolavslutningen längre? :evil:
Till compact Projektet

säljer ram/motor delar till ciao/Bravo/Baghee/compact/sachs
Användarens profilbild
KarlssoN^
F.D Moderator

Inlägg av KarlssoN^ »

skapligt sjukt ja :shock:
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

En kompis moppe som försvann sen hitta han den I ån. Vi vet vem det var men har ju inga bevis :evil:

Sen kommer jag ihåg att några gick runt och sa att man skulle respektera deras religion och skit sen nån dag så stog dom och spotta i en bibel... inte för jag är religiös men fy fan så svinigt gjort.

Det måste finnas nån anledning till att det är *fult ord* som gör nästan allt sånnt? Visst finns det svenskar som är dumma I huvvet också men invandrare är ju (än så länge) en minoritet här men står för mycket större del av brotten jämfört med hur många invandrare det finns...

Vi sjöng nationalsången när jag sluta nian kommer jag ihåg..

visste ni förresten att Sverigedemokraterna är det mest invandrartäta partiet i södertälje? Det är typ bara svenskar som inte kan nått som säger att dom är rasister :P
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
kevinspeedfight
Farsans gamla zündapp

Inlägg av kevinspeedfight »

nej jag håller med, vet inte vad det är med utlänningar och moppar asså, dom ska alltid kaxa och fråga om det går att tjuvkoppla, paja ta och jävlas med våra moppar. kan säga rakt ut att jag har aldrig varit med om nån annan en en utlänning som ska va på en när man kommer med moppen och parkerar den nån stans, men det roliga är att jag vet juh vilka som håller på, så när dom kommer själv eller 2 st då vågar dom inte göra nått men när dom kommer med hela släkten så måste man juh erkänna att man blir lite skrajsen för man vet juh aldrig vad dom hittar på och specielt vet man inte vad som kommer hända när man går där ifrån... aja tycker det är tråkigt. sen finns det juh såklart massa snälla *fult ord* och sånt men dom flesta är bara kaxiga tycker jag.

OCH nej jag är inte rasist...
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

kevinspeedfight skrev:nej jag håller med, vet inte vad det är med utlänningar och moppar asså, dom ska alltid kaxa och fråga om det går att tjuvkoppla, paja ta och jävlas med våra moppar. kan säga rakt ut att jag har aldrig varit med om nån annan en en utlänning som ska va på en när man kommer med moppen och parkerar den nån stans, men det roliga är att jag vet juh vilka som håller på, så när dom kommer själv eller 2 st då vågar dom inte göra nått men när dom kommer med hela släkten så måste man juh erkänna att man blir lite skrajsen för man vet juh aldrig vad dom hittar på och specielt vet man inte vad som kommer hända när man går där ifrån... aja tycker det är tråkigt. sen finns det juh såklart massa snälla *fult ord* och sånt men dom flesta är bara kaxiga tycker jag.

Jag har märkt att dom som inte bor där alla andra *fult ord* bor utan lite överallt är som vem som helst. Det är typ bara dom som bor I sånna *fult ord*-delar (typ alla städer har väll än sånn? :P ) som går runt och skriker "jag cuttar dig och knullar din mamma" :P

Bild
Användarens profilbild
kevinspeedfight
Farsans gamla zündapp

Inlägg av kevinspeedfight »

Tuta skrev:
kevinspeedfight skrev:nej jag håller med, vet inte vad det är med utlänningar och moppar asså, dom ska alltid kaxa och fråga om det går att tjuvkoppla, paja ta och jävlas med våra moppar. kan säga rakt ut att jag har aldrig varit med om nån annan en en utlänning som ska va på en när man kommer med moppen och parkerar den nån stans, men det roliga är att jag vet juh vilka som håller på, så när dom kommer själv eller 2 st då vågar dom inte göra nått men när dom kommer med hela släkten så måste man juh erkänna att man blir lite skrajsen för man vet juh aldrig vad dom hittar på och specielt vet man inte vad som kommer hända när man går där ifrån... aja tycker det är tråkigt. sen finns det juh såklart massa snälla *fult ord* och sånt men dom flesta är bara kaxiga tycker jag.

Jag har märkt att dom som inte bor där alla andra *fult ord* bor utan lite överallt är som vem som helst. Det är typ bara dom som bor I sånna *fult ord*-delar (typ alla städer har väll än sånn? :P ) som går runt och skriker "jag cuttar dig och knullar din mamma" :P

precis det brukar juh bli så att dom som bor i sånna dära "*fult ord*-delar" som du kalla det, dom gaddar ihop sig och bildar sina "fräna" gäng men igäntligen så är dom rätt töntigt, om dom vill ha sig en moppe så får dom väl spara eller börja jobba och köpa sig en egen och gefan i våra moppar, för då är juh så vi flesta har gjort faktist, sparat eller jobbat och sen köpt moppen,stylat och trimmat..
Användarens profilbild
Pontus669
Varnad

Inlägg av Pontus669 »

Hässleholm "the city of hobbyblattar"...........
Min kompis hade köpt en ny derdi drd för 37.000, han hade kört 2 dagar till skolan innan hans moped blev totalt förstörd. Jag är fan skiträdd att det ska hända min älskling :wink: haha nej men mycket tid och pengar som bara går upp i rök. Slutstat: Ut med dom som inte sköter sig.
Jag drar inte alla över en kant det finns många bra "*fult ord*" som inte försöker vara cool genom att bara förstöra.
fax110
Gasres

Inlägg av fax110 »

dom som sköter sig har jag inget emot endell kan vara riktigt schyssta också :) men dom som bara förstör borde inte få vara kvar i landet (om dom kommit hit från annat land)
Användarens profilbild
guth
Varnad

Inlägg av guth »

bluerider94 skrev:ja, och inte fan hade de byggt upp kyrkor för oss kristna.. men när de kommer hit ska vi då fan bygga moskéer o all jävla skit..

wordar allt där!! kommer de hit ska de fan anpassa sig.. tycker också de rätt störande med alla jävla sjalar tjejerna har.. men de är väl upp till dom men man tittar ju automatiskt ner på dem som har det :)

fast... väldigt många som är precis som "oss" och jävligt shysta :D
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"

=)
Användarens profilbild
Mura
King of the street

Inlägg av Mura »

Pontus669 skrev:Hässleholm "the city of hobbyblattar"...........
Min kompis hade köpt en ny derdi drd för 37.000, han hade kört 2 dagar till skolan innan hans moped blev totalt förstörd. Jag är fan skiträdd att det ska hända min älskling :wink: haha nej men mycket tid och pengar som bara går upp i rök. Slutstat: Ut med dom som inte sköter sig.
Jag drar inte alla över en kant det finns många bra "*fult ord*" som inte försöker vara cool genom att bara förstöra.

"the city of hobbyblattar" ^.- om du säger det kan det ju vara svenskar som förstörde moppen
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Man skall vara försiktig med att döma hunden efter håren.

Det finns många av de som kallas invandrare som sköter sig, och kom ihåg att denna grupp innefattar allt från de finländare som flyttat hit, tyskar, norrmän, amerikaner, engelsmän, mm. alltså folk vi har inom våra närmsta grannländer. och som kan resa fritt och bosätta sig inom hela EU utan att behöva be om lov för det.
alltså inte bara dessa somalier irakier, iranier, m.fl.

det finns notoriskt arbetsskygga grupperingar, men även riktiga arbetsmyror bland dem.

så döm inte hunden efter pälsen.

Rötäggen är bara att kasta ut. men 9/10-delar av dem är precis lika arbetsamma och gör sitt till BNP:t som de infödda här i landet, och det är även dem som lystrar till SD.s lockrop.
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

Mura skrev:
Pontus669 skrev:Hässleholm "the city of hobbyblattar"...........

"the city of hobbyblattar" ^.- om du säger det kan det ju vara svenskar som förstörde moppen
haha riktiga hobbyblattar är för roliga :D Har haft engelska med en, hon skulle tydligen bli muslim osv när hon blev 18 :roll:

Bild
__OssE__
Elmoped

Inlägg av __OssE__ »

abk skrev:Något som är väldigt viktigt i den här situationen är att INTE generalisera.

Helt rätt!!!
Användarens profilbild
Mura
King of the street

Inlägg av Mura »

__OssE__ skrev:

Helt rätt!!!
även om dom inte förstör och snor förstör dom endå svergie som måste ge dom social bidrag och skit
Användarens profilbild
rajklo
Svårstartad skrothög

Inlägg av rajklo »

Kör man växlad moped så snor dom den inte iaf :) men dom ska alltid förstöra. Kom ihåg en gång när ja skulle ner å handla så satt de ungefär 10st *fult ord* utanför som börja fråga hur fort den gick osv å skröt om hur dom kunde tjuvkoppla den å sånt xD men ja låste den å gick in å när ja kommer ut så har idioterna repat framskärmen å pillat på förgasaren och så har dom sprungit iväg. Fan vad jag hatar dom. Man borde ha en hund med sej varje gång man ska åka till ställen där dom finns för då springer blattarna iväg hur fort som helst! :O
Karlberg1011 skrev:Gasres på tub är det billigaste och snabbaste...
spf2
Elmoped

Inlägg av spf2 »

Som ni nämde innan. Invandrare som bor på segrigerade ställen blir kriminella det gäller detsamma svenskar "man blir som man umgås",

Om man inte kastade alla invandrare på ett eller två ställen i en stad och sa "klara er" så skulle det inte vara så här.

svenskar är lika kassa som invandrare som bor i *fult ord* hålorna!. Så ni ska nog inte skyll allt på oss som invandrar utan staten som segrigerar.
Användarens profilbild
TK_DRAC
Gasres

Inlägg av TK_DRAC »

jimmie93 skrev:

sjukt ju :shock:
och är det någon som tänkt på att man inte sjunger svenska national sången på skolavslutningen längre? :evil:
Visste du att vi ska byta nationalsång bara för att blattarna tycker den är rasistisk...
Skriv svar