http://www.youtube.com/watch?v=pvB4UBHg3jw kolla på klippet spola fram till till ca 45 sek.
jag vet inte hur jag ska förklara men kan de vara tändnings fel?
lyssna inte på min röst (A) hehe
för stort munstycke kan ja säga ja kör med 160 o då har jag malossi 65cc o 20mm förgasare o den går fettmichaelzwe skrev:okej skit i förgasaren är de inte iaf för den va nyss rengjortpruttrick skrev:Kan lika gärna vara förgasarinställning eller skit i förgasaren.
Vad har du gjort med den?
inte min men de sitter 70cc trimkrök 20mm förgasare 170 munstycke
okej men är de därför den typ hackade eller hur man nu ska säga på höga varv som på filmen?backmannn skrev:för stort munstycke kan ja säga ja kör med 160 o då har jag malossi 65cc o 20mm förgasare o den går fettmichaelzwe skrev:okej skit i förgasaren är de inte iaf för den va nyss rengjortpruttrick skrev:Kan lika gärna vara förgasarinställning eller skit i förgasaren.
Vad har du gjort med den?
aa men testa runt 150-160 borde bli bättre då men vad är det för cylinder?michaelzwe skrev:okej men är de därför den typ hackade eller hur man nu ska säga på höga varv som på filmen?backmannn skrev:för stort munstycke kan ja säga ja kör med 160 o då har jag malossi 65cc o 20mm förgasare o den går fettmichaelzwe skrev: okej skit i förgasaren är de inte iaf för den va nyss rengjort
okej. han som har den tror att de är polini cylinder på.backmannn skrev:aa men testa runt 150-160 borde bli bättre då men vad är det för cylinder?michaelzwe skrev:okej men är de därför den typ hackade eller hur man nu ska säga på höga varv som på filmen?backmannn skrev: för stort munstycke kan ja säga ja kör med 160 o då har jag malossi 65cc o 20mm förgasare o den går fett