ja, men tittar du bilden så ser du att det inte är samma mått.. men det är nog de 3 översta som passarmichaelzwe skrev:står ju nästan Denna sats är för ett broms ok fram eller bak på alla
såg de nubluerider94 skrev:ja, men tittar du bilden så ser du att det inte är samma mått.. men det är nog de 3 översta som passarmichaelzwe skrev:står ju nästan Denna sats är för ett broms ok fram eller bak på alla
Okej najsfax110 skrev:då kommer han dit han ärmichaelzwe skrev:du får gå in på märke>modell > bromsbackar/klossar
dom 4 första passar, har själv 89 kronors settet på min ;Å
Ja fast när de skriver att alla passar trotsmichaelzwe skrev:står ju nästan Denna sats är för ett broms ok fram eller bak på alla
jo jag har en 03 och vad jag vet så är det nyare än så som har dom ''lilla'' klossarna men kolla lite snabbt på dina om mät bredden så ser du att du får rättdavido skrev:Okej najsfax110 skrev:då kommer han dit han ärmichaelzwe skrev:du får gå in på märke>modell > bromsbackar/klossar
dom 4 första passar, har själv 89 kronors settet på min ;Åoch du har en -03:a?
Skumt att de skriver att alla de där klossarna passar
när det är olika storlekar på dem..
Ja fast när de skriver att alla passar trotsmichaelzwe skrev:står ju nästan Denna sats är för ett broms ok fram eller bak på alla
att storleken inte är densamma blir man lite fundersam.