Jävligt effektiv sida, verkar som man kan känna pengar. och du skåningen, varför har inte du tittat in på min sida ?Skåningens-handelsbod skrev:De är att lita på.
Men har du chansen. åk gärna bort och titta på objektet på plats.
Dem hade bl.a. en HD VROD Destroyer vid ett tillfälle vi var där och tittade.
säljer mycket specialfordon, som bl.a. en sexhjulig S80 T6 biltransport, mm.
Eeehhh? Vilken sida? Inte hängt med i svängarna det sista nu.MarcusAndersson skrev:Jävligt effektiv sida, verkar som man kan känna pengar. och du skåningen, varför har inte du tittat in på min sida ?Skåningens-handelsbod skrev:De är att lita på.
Marcus har hostat ett nytt forum och vi båda tycker att du ska registrera dig därSkåningens-handelsbod skrev:Eeehhh? Vilken sida? Inte hängt med i svängarna det sista nu.MarcusAndersson skrev:Jävligt effektiv sida, verkar som man kan känna pengar. och du skåningen, varför har inte du tittat in på min sida ?Skåningens-handelsbod skrev:De är att lita på.
Jahaaa?bensinskalle skrev:Marcus har hostat ett nytt forum och vi båda tycker att du ska registrera dig därSkåningens-handelsbod skrev:Eeehhh? Vilken sida? Inte hängt med i svängarna det sista nu.MarcusAndersson skrev: Jävligt effektiv sida, verkar som man kan känna pengar. och du skåningen, varför har inte du tittat in på min sida ?