nää såg de! du har stålinsuget, finns bara på de älre dracarna så finns kanske ingen plugg
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
Tja funderar på att byta sving på min Rieju 03 från länkage till en sån där som fästet sitter direkt på svingen och jag undrar om det bara är att sätta stötdämparen på fästet eller måste ja byta dämpare? och blir den inte högre om man gör så också?
Granet skrev:Tja funderar på att byta sving på min Rieju 03 från länkage till en sån där som fästet sitter direkt på svingen och jag undrar om det bara är att sätta stötdämparen på fästet eller måste ja byta dämpare? och blir den inte högre om man gör så också?
//Granet
Länk systemet är bättre än när det sitter direkt på svingen. Så gör inte de
Granet skrev:Tja funderar på att byta sving på min Rieju 03 från länkage till en sån där som fästet sitter direkt på svingen och jag undrar om det bara är att sätta stötdämparen på fästet eller måste ja byta dämpare? och blir den inte högre om man gör så också?
//Granet
okej:)..men om man ska höja den mer då? då måste man väll göra den saken under kortare väll?
//Granet
okej:)..men om man ska höja den mer då? då måste man väll göra den saken under kortare väll?
DEA!! skrev:Hur går det denna vår & sommar med era Rieju-Projekt?
Vad tänker ni göra?
Ska plugga ur RRX:an och lacka sving, bromsok, kylargaller m.m. samt byta kick, växelpet o bakbromspedal. Lite småsaker med andra ord.
På tal om det, är det någon som vet om TNT Lighty serien (kick, växelpet, bakbromspedal) är nåt att ha? En polare sa att det skulle vara rätt så sunkig kvalitet på dem.
DEA!! skrev:Hur går det denna vår & sommar med era Rieju-Projekt?
Vad tänker ni göra?
Ska plugga ur RRX:an och lacka sving, bromsok, kylargaller m.m. samt byta kick, växelpet o bakbromspedal. Lite småsaker med andra ord.
På tal om det, är det någon som vet om TNT Lighty serien (kick, växelpet, bakbromspedal) är nåt att ha? En polare sa att det skulle vara rätt så sunkig kvalitet på dem.
Lite förfräschning
Angående lighty då.. det blir så att den förlorar färg ganska snabbt. Sen enligt mig är det snyggare med polerat växelpet o liknande
nää, känner att jag inte har tillräckligt mycket mer att göra på den p.g.a pengabrist och så fattar jag inte ett skit om hur man lägger ut bilder här:P