DEA!! skrev:På tisdag smäller det igen alla gymnasie 1or och alla 2or med yrkeslinjer.
Engelska reading & listening.
Lycka till alla !!
Det är inte bara yrkeslinjerna som har det utan även NV och SP också.
El verkar dock inte ha det vilket är skumt eftersom alla andra har det.:S
Anyway, reading n' listening är busenenkelt, förutom one-way gap som måste vara det mest idiotiska påhitt som skolverket någonsin kört med! Finns nämligen bara ett "rätt" svar enligt dem men egentligen så kan man sätta in hundratals ord som skulle kunna vara rätta eftersom engelskan är ett så pass brett språk med olika definitioner. Sen är vissa ord säkert mer rätt än andra men fortfarande...
fick vg+ på svenska nationella. Tydligen bäst i klassen
På engelska nationella sa läraren att hon lovade mig ett högt betyg, så har ett preliminärt vg+ där med.
Dock jävligt nervös inför Kemi-provet då jag är väldigt ointresserad av kemi :/
Fikon skrev:fick vg+ på svenska nationella. Tydligen bäst i klassen
På engelska nationella sa läraren att hon lovade mig ett högt betyg, så har ett preliminärt vg+ där med.
Dock jävligt nervös inför Kemi-provet då jag är väldigt ointresserad av kemi :/
ja kemi på onsdag va roligt! vi fick se ett gammalt NP i kemi och de va ganska så änkelt hoppas detta är liknande det säger ja bara.
Felpostarens värsta mardröm!
undrar du över något? släng iväg ett PM så svarar jag på de mästa!
haha i åttan hade jag vg i kemi, nu ligger jag på ig-varning så jag tvivlar på att jag klarar det xD Kan verkligen inget, kan plugga hur länge som helst men inget fastnar :S
DEA!! skrev:På tisdag smäller det igen alla gymnasie 1or och alla 2or med yrkeslinjer.
Lycka till alla !!
jag hade det med, går teknik
Tyckte att reading va skitlätt
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Lycka till alla !!
Det är inte bara yrkeslinjerna som har det utan även NV och SP också.
El verkar dock inte ha det vilket är skumt eftersom alla andra har det.:S
Anyway, reading n' listening är busenenkelt, förutom one-way gap som måste vara det mest idiotiska påhitt som skolverket någonsin kört med! Finns nämligen bara ett "rätt" svar enligt dem men egentligen så kan man sätta in hundratals ord som skulle kunna vara rätta eftersom engelskan är ett så pass brett språk med olika definitioner. Sen är vissa ord säkert mer rätt än andra men fortfarande...
På vårt gymnasium är det endast "yrkes 2orna" som har prov med, det inkluderar el.
Men det var itne så svårt tycker jag
4 timmar nationella matte b på tisdag sista uppgiften ska tydligen gå på en timme enbart den också
Tyck synd om mig!!
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten