Ska jag köpa en yamaha ttr 125 eller en yamaha dt 50 , Årsm 00 - 05
Skriv varför du just tycker det.
det bror ju helt på fall du hade tänkt köra lagligt, för isf äre nog bättre med ttr , men om du inte hade tänkt köra lagligt så ska du nog ta dt för 2 takt e piggare,mer lättskruvat,och ostrypta går de nästan som en ttrsnower skrev:Ska jag köpa en yamaha ttr 125 eller en yamaha dt 50 , Årsm 00 - 05
tvärtom, dt:n är laglig. Det är inte ttr125.yamaha2pwn skrev:det bror ju helt på fall du hade tänkt köra lagligt, för isf äre nog bättre med ttr , men om du inte hade tänkt köra lagligt så ska du nog ta dt för 2 takt e piggare,mer lättskruvat,och ostrypta går de nästan som en ttrsnower skrev:Ska jag köpa en yamaha ttr 125 eller en yamaha dt 50 , Årsm 00 - 05
okey så du har inte lätt mc kort? o e beredd att trimma? för isf är dt självklart val tkr jagmar14893 skrev:tvärtom, dt:n är laglig. Det är inte ttr125.yamaha2pwn skrev:det bror ju helt på fall du hade tänkt köra lagligt, för isf äre nog bättre med ttr , men om du inte hade tänkt köra lagligt så ska du nog ta dt för 2 takt e piggare,mer lättskruvat,och ostrypta går de nästan som en ttrsnower skrev:Ska jag köpa en yamaha ttr 125 eller en yamaha dt 50 , Årsm 00 - 05