borde göra det. men sätt igång den då, sen kopplar du ur den bara för att se om det är den som ligger på
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
michaelzwe skrev:okej men ida när jag skulle åka till skolan så typ gick den väldigt orent och den pös typ ur avgasröret ibland och ville inte komma upp i varv åkte väll inte tillräckligt igår efter jag hade bytt munstycket igår.
aha. men d va för att du bytte munstycke, byt tillbaka!
men hade trotteln lite spel eller när luftfiltret va borta och kolla spelet;) dvs mellanrummet
michaelzwe skrev:okej men ida när jag skulle åka till skolan så typ gick den väldigt orent och den pös typ ur avgasröret ibland och ville inte komma upp i varv åkte väll inte tillräckligt igår efter jag hade bytt munstycket igår.
aha. men d va för att du bytte munstycke, byt tillbaka!
men hade trotteln lite spel eller när luftfiltret va borta och kolla spelet;) dvs mellanrummet
så har nu varit ute i garaget och bytt tillbaka till 90 munstycket och försökt ställa in förgasaren jag får den att gå bra men får ändå inte till tomgången. men han som var med ute i garaget sa att förgasaren kanske att de inte "suger" åt sig tillräckligt med luft och därför inte suger till sig bränslet. och då undrar jag om de blir bättre om man sätter på luftburken ingen?
så har nu varit ute i garaget och pillat.
jag flyttade ner brickan på nålen och när jag hade plockat ihop de så starta den på första kicken och sen efter jag hade kör en liten sväng så hade jag liten tomgång några sekunder sen dog den.
sen kollade jag lågfartmun... och de va stl 38 så jag testade stl 35 som jag hade i orginal förgasaren men den statar på första kicken när den har stått en stund men inte när den är varm.