De va en väldigt bra sammanfattningTuta skrev:Det är rätt överskattat att dom går sönder för minsta lilla, dom håller bra faktiskt..
men dom är slöa och fula, du får inte många avundsjuka blickar på en baotian
Så du menar att en avstryp baotian drar en cpi sm 80cc i topen? Isf är han som äger cpin helt jävla kass på att köra och ställa in moppen..markus13 skrev:Men min kompis har en cdi borta + brickor på förgasarn den har ganska bra axx kanske inte slår en aerox men andra tar den ex min andra kompis cpi sm 80 kubb tar den i axx men inte topphastighet lite fail faktiskt:- Då ska detta va en baotian sprint som är bättre än classic skitarna
dagens myt, eller dagens fail för han som äger cpi:n ifall det är sant. han borde lära sig att ställa in och att köra...markus13 skrev:Men min kompis har en cdi borta + brickor på förgasarn den har ganska bra axx kanske inte slår en aerox men andra tar den ex min andra kompis cpi sm 80 kubb tar den i axx men inte topphastighet lite fail faktiskt:- Då ska detta va en baotian sprint som är bättre än classic skitarna
candyröd är den garanterat inte om den inte är omlackad. vilket jag tvivlar på då färgen istort sett kostar mer än vad moppen e värd. däremot röd kan jag gå med påmarkus13 skrev:Haha den är ju redan candy röd som jag vill ha så det kan bli eventuellt en höjning + underkåpa nudebar kmr vänta ett bra tag