bensinskalle skrev:nej för ja ä ganska säker på att de finns moppar som går snabbare än 120. finns tyskar som stressat upp en 50 cc i 140. Jag har väldigt svårt att tro att de inte finns nån ^^ , för min polare åker me airsal och toppar 115 enligt honom.... men kan du bevisa motsatsen så säg gärn till
Ja har ju "ostrypt" cdi på den, de sitter ju original, men ja tkr att den går trögt på högvarven..... Därför ja undrar.. ja har liksom testat olika rör men det är hela tiden lite segt.. förgasaren har ja optimerat 1000 ggr också ^^chifen skrev:har för mig att drd 06 kan du koppla ur strypningen men på vanliga Senda 06 är det strypt. och henry spelar det någon roll om det är en moderator som säger att du har rätt om denne inte vet mer? om ägaren till sidan skulle vara en 8åring med minnesförlöst och aldrig ens rört en moped skulle säga att du har rätt skulle du ha mer rätt då än om någon som verkligen vet vad denne pratar om säger det? spela roll.. mopeder får toppa vadfan dom vill sålänge det axxar braxD
vfr ska du till mig?? du ska väl snarare åka runt i hela europa och kolla varenda trimmad moppe som finns xDHenry skrev:bensinskalle skrev:nej för ja ä ganska säker på att de finns moppar som går snabbare än 120. finns tyskar som stressat upp en 50 cc i 140. Jag har väldigt svårt att tro att de inte finns nån ^^ , för min polare åker me airsal och toppar 115 enligt honom.... men kan du bevisa motsatsen så säg gärn till
ja ge mig en biljet till dit du bor samt fixa en GPS så kan ajg fixa fram motsatsen.
vad kör du på för drevning? vad har du för rör? och vid vilka varv börjar den slackabensinskalle skrev:Ja har ju "ostrypt" cdi på den, de sitter ju original, men ja tkr att den går trögt på högvarven..... Därför ja undrar.. ja har liksom testat olika rör men det är hela tiden lite segt.. förgasaren har ja optimerat 1000 ggr också ^^chifen skrev:har för mig att drd 06 kan du koppla ur strypningen men på vanliga Senda 06 är det strypt. och henry spelar det någon roll om det är en moderator som säger att du har rätt om denne inte vet mer? om ägaren till sidan skulle vara en 8åring med minnesförlöst och aldrig ens rört en moped skulle säga att du har rätt skulle du ha mer rätt då än om någon som verkligen vet vad denne pratar om säger det? spela roll.. mopeder får toppa vadfan dom vill sålänge det axxar braxD
den har varit inne på mätning ^^, och de konstaterades att värdena var "alldeles för höga", men de skulle inte vara något problem....chifen skrev:hata digital vartalsmätaremen de ska nog inte vara något.. men du skulle ju kunna lämna in den och säga till dem på verkstaden att de får kolla om det är någon störning i cdi boxen...
bensinskalle skrev:vfr ska du till mig?? du ska väl snarare åka runt i hela europa och kolla varenda trimmad moppe som finns xDHenry skrev:bensinskalle skrev:nej för ja ä ganska säker på att de finns moppar som går snabbare än 120. finns tyskar som stressat upp en 50 cc i 140. Jag har väldigt svårt att tro att de inte finns nån ^^ , för min polare åker me airsal och toppar 115 enligt honom.... men kan du bevisa motsatsen så säg gärn till
ja ge mig en biljet till dit du bor samt fixa en GPS så kan ajg fixa fram motsatsen.
Sendor med sp-kit gör ca 115km/h slutsnackat.. moppejäveln gör iaf 45 original huvudsaken är att skiten gör 80+ och axxardit upp som en skållad råttaHenry skrev:bensinskalle skrev:vfr ska du till mig?? du ska väl snarare åka runt i hela europa och kolla varenda trimmad moppe som finns xDHenry skrev:
Nej, snarae åka runt till alla fuckos och bevisa motsatsen och det inkluderar du.
precis, får hoppas det var slutsnackat om den saken nu.chifen skrev:Sendor med sp-kit gör ca 115km/h slutsnackat.. moppejäveln gör iaf 45 original huvudsaken är att skiten gör 80+ och axxardit upp som en skållad råttaHenry skrev:bensinskalle skrev: vfr ska du till mig?? du ska väl snarare åka runt i hela europa och kolla varenda trimmad moppe som finns xD
Nej, snarae åka runt till alla fuckos och bevisa motsatsen och det inkluderar du.
vem vare som snacka om att sköt sig i forumet???Henry skrev:bensinskalle skrev:vfr ska du till mig?? du ska väl snarare åka runt i hela europa och kolla varenda trimmad moppe som finns xDHenry skrev:
bensinskalle skrev:vem vare som snacka om att sköt sig i forumet???Henry skrev:bensinskalle skrev: vfr ska du till mig?? du ska väl snarare åka runt i hela europa och kolla varenda trimmad moppe som finns xD
fucko kan du va själv, du har hittills en som håller me dej, resten säger motsatsen. Ja vet att de står i världens stora lexikon att du ska ha rätt, men nu är de inte så, acceptera
Fredde92 skrev:okej, om vi ska börja snacka hästkrafter så kan vi juh börja med att bekräfta att en airsal ger då aldrig ifrån sig några 18 hk. hästkrafter som står på pappret stämmer ALDRIG! (står på vissa webshoppar att en Hebo manston cylinder skulle lämna 28 hk? nej tror inte det va?)
en komplett PRORACEkittad motor lämnar ca 20hk i bänk!
Mvh
Det kanske var din allmänbildade vän Bensinkalle som sa det.chifen skrev:min gör inte 105km/h? har jag aldrig sagt heller? de skriver uppskattade motorhästar.. men i bänk visas bakhjulshästar vilket inte alls är lika mycket som i motorn..