Yamaha Dtx sm orginaldelar

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
lankan
Elmoped

Yamaha Dtx sm orginaldelar

Inlägg av lankan »

Tja!

Undrar om någon vet något ställe där dem säljer orginal delar till Yamaha?
Har en -06;a som jag skulle behöva en ny krök till. Tror att det är magaluttis rör från början för det står iaf magalutti på kröken. Skulle även behöva ett nytt överdrag till sadlen då den har spruckit. ett grönt sådant.

Tack på förhud!
Användarens profilbild
Mura
King of the street

Inlägg av Mura »

yamaha center? det blir riktigt dyrt och köpa iaf köp typ gianelli krök istället
lankan
Elmoped

Inlägg av lankan »

Kanske är jag som inte hittar på hemsidan, men jag kan inte se några orginaldelar till mopeder :p
Användarens profilbild
köttpaj
Svårstartad skrothög

Inlägg av köttpaj »

lankan skrev:Kanske är jag som inte hittar på hemsidan, men jag kan inte se några orginaldelar till mopeder :p
Leta rätt på närmaste återförsäljare av Yamaha, de kan beställa in originaldelar, du får dock räkna med att det blir dyrt när man ska ha original :)
lankan
Elmoped

Inlägg av lankan »

köttpaj skrev:
lankan skrev:Kanske är jag som inte hittar på hemsidan, men jag kan inte se några orginaldelar till mopeder :p
Leta rätt på närmaste återförsäljare av Yamaha, de kan beställa in originaldelar, du får dock räkna med att det blir dyrt när man ska ha original :)
Mjo men det är ju ingen stor del jag ska ha, vill bara ha röret mellan cylindern och delningen.
Användarens profilbild
mar14893
Elmoped

Inlägg av mar14893 »

lankan skrev:
köttpaj skrev:
Mjo men det är ju ingen stor del jag ska ha, vill bara ha röret mellan cylindern och delningen.
Blir fortfarande dyrt, bli inte förvånad om det kostar 800-1000kr :S
Låst