Åh, tur att du känner till detaljer om mig själv som inte ens jag visste!Skåningens-handelsbod skrev:Mich är infångad i bilarna nu och moppeintresset lika med noll, och när externa ägare kom in till moppenet så.... är detta att vänta.
Vi vill inte ha dem. Behåll dem, vi har rabb o co.Michél skrev:Åh, tur att du känner till detaljer om mig själv som inte ens jag visste!Skåningens-handelsbod skrev:Mich är infångad i bilarna nu och moppeintresset lika med noll, och när externa ägare kom in till moppenet så.... är detta att vänta.
Så länge vi moderatorer finns så kommer ingenting försvinna, bara ersättas med nyare och vassare bitar...
Men för att hålla oss till topic, det är verkligen skittråkigt att det blivit som det blivit och beror på att våran ägare har fått storhetsvansinne.
Men att ni blir utan konkurrens, nejdå! Jag vet att ni skulle betala dyrt för våra moderatorer...
Och hur fan kunde du "ana" det? Har du superkrafter som ser in i framtiden? När gulsvansen (Nya ägaren) kom in, så visste INGEN förutom han och sin partner vad som skulle hända.Skåningens-handelsbod skrev:Vi vill inte ha dem. Behåll dem, vi har rabb o co.Michél skrev:Åh, tur att du känner till detaljer om mig själv som inte ens jag visste!Skåningens-handelsbod skrev:Mich är infångad i bilarna nu och moppeintresset lika med noll, och när externa ägare kom in till moppenet så.... är detta att vänta.
Så länge vi moderatorer finns så kommer ingenting försvinna, bara ersättas med nyare och vassare bitar...
Men för att hålla oss till topic, det är verkligen skittråkigt att det blivit som det blivit och beror på att våran ägare har fått storhetsvansinne.
Men att ni blir utan konkurrens, nejdå! Jag vet att ni skulle betala dyrt för våra moderatorer...
Din bilkåthet märktes långa vägar på AGB.....Det var mycket svarta streck efter dig.
När MNF bytte officiell ägare så anade jag detta och trodde inte ärligt sagt att det skulle dröja så här länge innan ägaren agerade.
Skall ett forumutvecklas så måste det ha en intrssserad och aktiv ägare som månar om den.
Ingen köper upp en annan domänplats utan att ha baktankar med det.Rexxy skrev:Och hur fan kunde du "ana" det? Har du superkrafter som ser in i framtiden? När gulsvansen (Nya ägaren) kom in, så visste INGEN förutom han och sin partner vad som skulle hända.Skåningens-handelsbod skrev:Vi vill inte ha dem. Behåll dem, vi har rabb o co.Michél skrev: Åh, tur att du känner till detaljer om mig själv som inte ens jag visste!
Din bilkåthet märktes långa vägar på AGB.....Det var mycket svarta streck efter dig.
När MNF bytte officiell ägare så anade jag detta och trodde inte ärligt sagt att det skulle dröja så här länge innan ägaren agerade.
Skall ett forumutvecklas så måste det ha en intrssserad och aktiv ägare som månar om den.
Det kunde lika gärna gått jättebra? Som det tyvärr inte gjorde.
vi skapar ju iaf minde uppmärksamhet på sidorna än dig.Skåningens-handelsbod skrev:Det sa dem om Hitler och tredje riket med. Men den fan dog ändå.Rexxy skrev:Moppenet kommer aldrig dö!
Alltså, allting har sin livstid, födelse och död.
Det enda som oroar mig är att ett gäng fuckos kommer att bilda lämmeltåg över till TSR.
det får stå för dig. Min person kan skapa lite rubriker ibland ja, ofta med all rätt. Tar inte skit från någon, inkl. polisen.rod_rrx skrev:vi skapar ju iaf minde uppmärksamhet på sidorna än dig.Skåningens-handelsbod skrev:Det sa dem om Hitler och tredje riket med. Men den fan dog ändå.Rexxy skrev:Moppenet kommer aldrig dö!
Alltså, allting har sin livstid, födelse och död.
Det enda som oroar mig är att ett gäng fuckos kommer att bilda lämmeltåg över till TSR.
du tror dig vara störst, bäst och"vackrast" ändå har du allt för ofta mkt fel.
nog om henne, annars kommer väl hon börja predika om att det är så synd om henne och allla är så dumma-_-
Där slog du huvudet på spiken, om nu inte Yellow sloppytail äger det nuvarande materialet.bensinskalle skrev:Även fast man skulle ta kål på allt som har med mnf att göra så kommer grunden i den hemsidan ändå finnas kvar och hitta ny plats, så även fast man säger att mnf läggs ner så kommer de inte ske.
Sen är frågan om de kommer fortsätta gå runt, försvinner basen måste man ju börja om med att "marknadsföra" sig...
är du permbannad från mnf nu ? :OMichél skrev:Åh, tur att du känner till detaljer om mig själv som inte ens jag visste!Skåningens-handelsbod skrev:Mich är infångad i bilarna nu och moppeintresset lika med noll, och när externa ägare kom in till moppenet så.... är detta att vänta.
Det är nog alla snart.KarlssoN^ skrev:är du permbannad från mnf nu ? :OMichél skrev:Åh, tur att du känner till detaljer om mig själv som inte ens jag visste!Skåningens-handelsbod skrev:Mich är infångad i bilarna nu och moppeintresset lika med noll, och när externa ägare kom in till moppenet så.... är detta att vänta.
gissa:DSkåningens-handelsbod skrev:Adress dit?stunt_pojken^^ skrev:och den tillfälliga sidan är nice som fan creds till modsen som snickrat ihop det så snabbt<3
Inte för att vara elak mot dom, men liksomstunt_pojken^^ skrev:och den tillfälliga sidan är nice som fan creds till modsen som snickrat ihop det så snabbt<3
Javisst, du har en grund till forumet. Men medlemmar då?Rabxorzz skrev:Inte för att vara elak mot dom, men liksomstunt_pojken^^ skrev:och den tillfälliga sidan är nice som fan creds till modsen som snickrat ihop det så snabbt<3
www.forum24.se
Regga, välj design. Fixa kategorier så är de klart