rrx

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
jezzee
Elmoped

rrx

Inlägg av jezzee »

tjena tänkte köpa en Rrx av en kille. Han säger att efter han tvättade den så gick den dåligt men han kunde åka på den. Och nu har den stått sen förra sommaren och nu startar den inte. jag undrar om någon vet vad det kan vara för fel ?. Jag tänker att den kanske inte startar för att den har stått länge och att det kanske har kommit vatten i förgasaren efter han tvättade den. Han har gnista på den så då måste det ju vara att den inte får någon soppa eller vad tror ni ?. MVH. :)
fax110
Gasres

Re: rrx

Inlägg av fax110 »

jezzee skrev:tjena tänkte köpa en Rrx av en kille. Han säger att efter han tvättade den så gick den dåligt men han kunde åka på den. Och nu har den stått sen förra sommaren och nu startar den inte. jag undrar om någon vet vad det kan vara för fel ?. Jag tänker att den kanske inte startar för att den har stått länge och att det kanske har kommit vatten i förgasaren efter han tvättade den. Han har gnista på den så då måste det ju vara att den inte får någon soppa eller vad tror ni ?. MVH. :)
beroende på bensinens tidigare kvalitet så kan bensinen bli dålig efter att ha stått väldigt länge och inta starta och dessutom kan ju kompet vara kasst på den alltså dåliga ringar eller kolv och han som äger den bara skyller på att han tvättat den och det stått länge, men vad är det för pris på den ? är den alldeles för billig kan du ju börja bli lite misstänksam.
jezzee
Elmoped

Inlägg av jezzee »

jag skulle få den för 10000
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

Inlägg av bluerider94 »

felet är nog inte att han tvättat den så den gick dåligt.. det är nog kolven som är slut.. eller iaf ringarna
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Låst