kallepalle skrev:gissar att du har en cpi? alltså AM6 kopia. då bör du ligga på ca 120-130 i storlekt på munstycket.
Nej överdriv inte.
Ca 110 ska du ha.
asså jag har i 72 just nu och den går bra förutom att den dör på full gas i 4,5,6växeln om den inte får varva sakta upp
precis som du beskriver beter sig min drac, är de för litet då? och hur många storlekar ska jag gå upp då?
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
jag ska hjälpa en tjejkompis med hennes moppe, jag ska plugga ur den och bestycka den men vad för munstycke tror ni att jag ska köpa? det är en gilera rcr typ ganska ny vet inte riktigt -05 uppåt typ.
Väldigt tacksam för snabba svar!!
Ruset av kraften under dig ska vara bättre än droger
Quote jag har inga problem med alkoholen. jag har problem utan den.
blackmasai skrev:jag ska hjälpa en tjejkompis med hennes moppe, jag ska plugga ur den och bestycka den men vad för munstycke tror ni att jag ska köpa? det är en gilera rcr typ ganska ny vet inte riktigt -05 uppåt typ.
runt 10 storlekar större än original, men be henne betala en munstycke sats, sen testa dig fram
blackmasai skrev:jag ska hjälpa en tjejkompis med hennes moppe, jag ska plugga ur den och bestycka den men vad för munstycke tror ni att jag ska köpa? det är en gilera rcr typ ganska ny vet inte riktigt -05 uppåt typ.
runt 10 storlekar större än original, men be henne betala en munstycke sats, sen testa dig fram
Jo jo hon sku nog hosta upp lite pengar . men vet nån hur stort det är original på gilera rcr På ett ungefär?
Ruset av kraften under dig ska vara bättre än droger
Quote jag har inga problem med alkoholen. jag har problem utan den.
min moppe går snabbare när det regnar, borde jag byta ner eller upp munstycket?
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
nej, du måste du ha ett större, gå upp mot närmare 90 och pröva dej fram där, sen kollar du stiftet, vitt: byt upp dej. svart, byt ner. det ska vara oboy brunt
åk med fullgas på en raka sen stänger du av moppen och stannar, kolla stiftet då.
Jaha För jag hade ett MK thrower förra sommaren och den gick perfekt med 74 munstycket. Men då hade jag inte urpluggad luftburk! Behöver man verkligen gå upp typ 15 storlekar bara för luftburken?
dMS skrev:Jaha För jag hade ett MK thrower förra sommaren och den gick perfekt med 74 munstycket. Men då hade jag inte urpluggad luftburk! Behöver man verkligen gå upp typ 15 storlekar bara för luftburken?
Mvh Douglas
hmm, det låter lite då 74 är org har jag för mej? du borde iaf byta upp dej 5-10 storlekar för avstrypt och när man brukar byta från org till effektrör brukar man även byta upp sej rätt så rejält i storlek. jag står kvar vid ca 90-95 i storlek, kolla stiftet på setupen du kör med nu och kolla att det inte är vitt bara.
64 är original på Derbi Har munstycket nere i rummet så jag kollade nyss!
Gick som en klocka med thrower och 74 men man kanske behöver ännu större p.g.a urpluggad luftburk? ^^ Ska kanske även byta till 19mm eller 21mm förgasare då kan jag byta munstycke ochså