hej allihopa ska sätta i en 10tums gas alpha i moppen men vad behöver jag så att de funkar vet iallafall att jag behöver en stereo men vilken är billig och duger?
tja, du behöver ingen stereo utan du köper bara ett slutsteg som orkar driva basen tex ett mono 150w steg (duger för att ha i moppen) sen kopplar du bara 12v= +.. gnd= jord (-) och rmt= remote som du kopplar till minus med en strömbrytare på och sen kopplar du bara in en mp3/ipod till slutsteget så ska det funka men du måste ju ha diskant också så det inte bara basar
emanuel93 skrev:tja, du behöver ingen stereo utan du köper bara ett slutsteg som orkar driva basen tex ett mono 150w steg (duger för att ha i moppen) sen kopplar du bara 12v= +.. gnd= jord (-) och rmt= remote som du kopplar till minus med en strömbrytare på och sen kopplar du bara in en mp3/ipod till slutsteget så ska det funka men du måste ju ha diskant också så det inte bara basar
okej men basen är på 400w max så behöver jag inte en "starkare" slutsteg.
har inte hur mycket plats som helst men har 2 st ifall de finns plats över
Du behöver ju inte ha dom i sadeln. Du kan ha dom på sadelns undersida så att dom liksom "står" när du har sadeln öppen, eller så kan du fixa någon modd så dom sitter vid fötterna eller något
har inte hur mycket plats som helst men har 2 st ifall de finns plats över
Du behöver ju inte ha dom i sadeln. Du kan ha dom på sadelns undersida så att dom liksom "står" när du har sadeln öppen, eller så kan du fixa någon modd så dom sitter vid fötterna eller något
nja får se hur de blir men de kommer nog inte blir vid fötterna iallafall