När jag nu ikväll skulle till en polare så kommer jag ut från en tunnel och där är det lite guppig väg. Så jag svänger lite till vänster och det börjar vobbla som as och smart som jag är försöker jag ju bromsa och då glider moppen på snedan och jag flyger över styret. Jag resaer mig dirr och tänker
"HUr gick det med moppen" Fick leda moppen hem
Skador: Mitt knä samt kåpa på moppen
Hur kan man fixa kåpan i bak som sprack? Eller ska man köpa ny?
MVH
Den som aldrig gjort ett misstag, har aldrig prövat något nytt.
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar.
När jag nu ikväll skulle till en polare så kommer jag ut från en tunnel och där är det lite guppig väg. Så jag svänger lite till vänster och det börjar vobbla som as och smart som jag är försöker jag ju bromsa och då glider moppen på snedan och jag flyger över styret. Jag resaer mig dirr och tänker
MVH
går att glasfiberspackla inifrån.
kommer inte sprickan synas då?
Den som aldrig gjort ett misstag, har aldrig prövat något nytt.
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar.
MVH
går att glasfiberspackla inifrån.
kommer inte sprickan synas då?
beror juu lite på skada.. men spackla insidan sen slipa samt spackla utsidan. givetvis färg sen =)
(00:45:54) Tiepkoffeh: min *fult ord* är 2x större en din thorsken
(00:46:27) Tiepkoffeh: MÄTA?!?!?
(00:46:45) Tiepkoffeh: Vi kan cama
(00:47:21) Tiepkoffeh: Vi öppnar videochat och mäter
(00:47:30) Tiepkoffeh: Vad heter du på skype?
KarlssoN^ skrev:kan ta en löd-kolv och "plast-svetsa" ihop skärmen...
Detta glömde jag bort.. har gjort det med ena framskärm, gick skitbra syntes typ inget sen dagen efter kom brorsan o kysste till så bröts skiten =/
(00:45:54) Tiepkoffeh: min *fult ord* är 2x större en din thorsken
(00:46:27) Tiepkoffeh: MÄTA?!?!?
(00:46:45) Tiepkoffeh: Vi kan cama
(00:47:21) Tiepkoffeh: Vi öppnar videochat och mäter
(00:47:30) Tiepkoffeh: Vad heter du på skype?
det kallas shit happens, använder man moppen så går man omkull ibland med, och detta gruset är lömskt. och plastpulkorna har alltid haft lite lömska vägegenskaper när det blivit skumpigt eller halt.