Hej! jag är lite frustrerad jag har försökt att fixa min moppe med munstycke men de funkar inte. jag har 86 som original jag hade 100 på nu men den dör när ja kommer upp i ca 40-50 km/h så jag testade 96 samma sak där. jag gick ner till 92 fortfarande samma sak ja har ingen aning om vad ja ska göra. tänkte att det kanske kan vara att justera clipsetet lite men ja vet inte. snälla någon hjälp mig måste fixa den till efter påsk. jag har stage 6 pro replica rör och bytt vikter (4,3g) de e det enda trim jag har på den.
men 14 storlekar större än orginal borde ju räcka... men testa några till... Det är inte cdi strypningen du menar väl?
Min Roxon duell har gått ett tag med alderless för litet munsycke... i lördags låg jag och körde i gångfart och plötsligt började det knacka ifrån motorn... ledde den hem och nu ska jag kolla den efter resan
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
bluerider94 skrev:men 14 storlekar större än orginal borde ju räcka... men testa några till... Det är inte cdi strypningen du menar väl?
Min Roxon duell har gått ett tag med alderless för litet munsycke... i lördags låg jag och körde i gångfart och plötsligt började det knacka ifrån motorn... ledde den hem och nu ska jag kolla den efter resan