Kan ju säga att du tjänar på det för att priset lär sjunka om röret är förstört.kevinspeedfight skrev:Mkt billigare vet jag inte om det är men bättre kan jag hålla med om för det är mkt bra att ha kvar orginalröret sen när man ska sälja moppen-TeddaN- skrev:Att förstöra ett orginalrör är rikigt dumt!
Mycket billigare att köpa en trimmrör.
beror ju helt på köpare... men med tanke på hur bra Derbi går original är d inte lönt att paja, vinner int så mycke på de-TeddaN- skrev:Kan ju säga att du tjänar på det för att priset lär sjunka om röret är förstört.kevinspeedfight skrev:Mkt billigare vet jag inte om det är men bättre kan jag hålla med om för det är mkt bra att ha kvar orginalröret sen när man ska sälja moppen-TeddaN- skrev:Att förstöra ett orginalrör är rikigt dumt!
Mycket billigare att köpa en trimmrör.
Pulliboy skrev:varför ta bort det när det inte gör någon effektvinst? Den bara drar mer soppa![]()
och du ska verkligen inte göra det, för som de redan sagt tjänar man på att sälja moppen original, och sedan sälja trim som varit på
haha, tvivlar jag tyvärr starkt påkevinspeedfight skrev:Pulliboy skrev:varför ta bort det när det inte gör någon effektvinst? Den bara drar mer soppa![]()
och du ska verkligen inte göra det, för som de redan sagt tjänar man på att sälja moppen original, och sedan sälja trim som varit på
dock får man mer effekt, både fart och axx, fick det iallafall på min speedfight 2 ^^
På min beta kan man byta till trimkrök ist för blindtarm och jag drar i stort sett alla med effektrör o dragen-vring även om jag har bara dragen v-ring o aa trimkröken då så ta bort blindtarmen ^^viktor199 skrev:tack för svaren men vet någon om det är stor effekt skillnad på ett opluggat och bortagen blindrör vs ett effektrör.