jag rekommenderar verkligen INTE 5,5an. fan den sämsta cyllindern som gjort i moppens historia! kör på org eller köp en 65a eller större
och för 55-60 borde det funka med org cyll om du byter till jamarcol och 16,5 gasare + drev då
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
guth skrev:jag rekommenderar verkligen INTE 5,5an. fan den sämsta cyllindern som gjort i moppens historia! kör på org eller köp en 65a eller större
och för 55-60 borde det funka med org cyll om du byter till jamarcol och 16,5 gasare + drev då
Varför säger du att 5,5an är dålig?
Jag har bara hört bra kritik om den och kan verkligen rekommendera. Polarens DT50r går alldeles utmärkt och vet flera stycken MT5:or som går perfa med 5,5.
Och för den "vardagliga" föraren är de perfekt enligt mig, man får en behaglig toppfart.
guth skrev:jag rekommenderar verkligen INTE 5,5an. fan den sämsta cyllindern som gjort i moppens historia! kör på org eller köp en 65a eller större
Jag har bara hört bra kritik om den och kan verkligen rekommendera. Polarens DT50r går alldeles utmärkt och vet flera stycken MT5:or som går perfa med 5,5.
Och för den "vardagliga" föraren är de perfekt enligt mig, man får en behaglig toppfart.
för den är så förbannat svag på låga och mellan varven :S måste typ varva ihjäl för att få lite kraft och de är inte mycke man får då heller
men visst, lätt drevning går den säkert leva med ett tag
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
för den är så förbannat svag på låga och mellan varven :S måste typ varva ihjäl för att få lite kraft och de är inte mycke man får då heller
men visst, lätt drevning går den säkert leva med ett tag
jag säljer en arisal 65 cc cylinder o ett membran och ett gianlli rör för 1000 kr. när ja hade den setupen och en 21 förgasare o en högkomp top körde ja 90 med bra axx