Men uhm , låter som en bra ide , men frågan är vad man ska fästa den i , för att det är svårt att få tag i ramen utan att göra hål någonstans i bakkåpan :Sdahlqvistlol skrev:Jag kan inte så mkt men jag tycker att det måste ju vara bäst att fästa tolvan med bultar istället för att svetsa fast den , för då kan du ju ta av den enkelt om du ska sälja den osv.
ta av hel bakkåpan ist?knugen skrev:Men uhm , låter som en bra ide , men frågan är vad man ska fästa den i , för att det är svårt att få tag i ramen utan att göra hål någonstans i bakkåpan :Sdahlqvistlol skrev:Jag kan inte så mkt men jag tycker att det måste ju vara bäst att fästa tolvan med bultar istället för att svetsa fast den , för då kan du ju ta av den enkelt om du ska sälja den osv.
_ChippeN skrev:ta av hel bakkåpan ist?knugen skrev:Men uhm , låter som en bra ide , men frågan är vad man ska fästa den i , för att det är svårt att få tag i ramen utan att göra hål någonstans i bakkåpan :Sdahlqvistlol skrev:Jag kan inte så mkt men jag tycker att det måste ju vara bäst att fästa tolvan med bultar istället för att svetsa fast den , för då kan du ju ta av den enkelt om du ska sälja den osv.
det skulle jag gjort! leta upp ett begagnat stunt kåpsett så kvittar det om det blir reporknugen skrev:_ChippeN skrev:ta av hel bakkåpan ist?knugen skrev: Men uhm , låter som en bra ide , men frågan är vad man ska fästa den i , för att det är svårt att få tag i ramen utan att göra hål någonstans i bakkåpan :S
funderar på om det blir sexy sexy ? kanske är mera värt att köpa en annan begangnad bakkåpa av någon random som är what ever , så man kan skära och så i den ?..
jag tror det blir ganska fint om man fäster tolvan under bromsljusglaset någonstans där och tar bort hela underplattan ;D , har kollat och googlat runt det ser finfint utbluerider94 skrev:det skulle jag gjort! leta upp ett begagnat stunt kåpsett så kvittar det om det blir reporknugen skrev:_ChippeN skrev: ta av hel bakkåpan ist?
funderar på om det blir sexy sexy ? kanske är mera värt att köpa en annan begangnad bakkåpa av någon random som är what ever , så man kan skära och så i den ?..