chip är inte överskatad på nått sätt! Han är grym på att bygga bilar och han har gjort väldigt många unika och snygga bilar i alla olika former och sorter, allt ifrån hotroads till racingbilar till hottade personbilar!
Derbi_senda93 skrev:
Bara så du vet så åker kolven upp och ner även om du har växel i och frikopplar. Spelar ingen roll om motorn är igång eller inte heller.
tror jag ska försöka dra mig iväg iår igen
sitter å kollar tågbiljetter, vilken station kommer jag till på fritidskortet ?
måste finnas någon efter falköping.
Jag ska till Elmia, är där varje år och nu kommer Chip Foose det kan ju fan inte bli bättre . jag brukar titta på hans pogram på discovery dom är riktigt bra, tycker att han är grym.
xps_martin skrev:
du menar förmodligen juneporten?
isf är det bara att ta 1;an till elmia i Riktning: Huskvarna via Elmia
^^,, (hållplasen heter elmia )
Det är läskigt, alla säger olika
Endel säger att man sa gå av vid roselundsbadet :O
aha ^^ men det är hållplatsen innan typ 20 meters skillad
Martin åker du bil in? isåfall hur många platser finns de kvar i bilen? om kanske jag kan hänga på i den o om vi hämtar raben:P måste ju hjälpa den pojken..
Rab: jag vet inte än om jag får skjuss in eller något:P frågar la mormor i nödfall (Y)
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Jag ska dit! Ska åka från eskilstuna! Men vi är typ 30 bilar som ska åka härifrån i en trupp till elmia! Sen ska vi vara kvar efter (på kvällen) vid A6
Vilka ska stanna kvar efter och kolla på andra heta bilar på gatan dåe ? Dom brukar vara bakom IKEA
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
RacingTobbe skrev:Jag ska dit! Ska åka från eskilstuna! Men vi är typ 30 bilar som ska åka härifrån i en trupp till elmia! Sen ska vi vara kvar efter (på kvällen) vid A6
Vilka ska stanna kvar efter och kolla på andra heta bilar på gatan dåe ? Dom brukar vara bakom IKEA
RacingTobbe skrev:Jag ska dit! Ska åka från eskilstuna! Men vi är typ 30 bilar som ska åka härifrån i en trupp till elmia! Sen ska vi vara kvar efter (på kvällen) vid A6
Funderar på o göra de!!
Dom stänger ju 18, mitt tåg går 20
Måste åka me någon då
Blir väl streetracing, burnouter, mm som vanligt med och polisen får fullt jobb. Den vanliga oseriösa svansen av hobbyn.
kolla efter en gul Audi 80 Coupe med svarta fälgar isåfall kommer den härifrån och ägaren går samma program som mig den är riktigt fet för attt vara coupe
RAb kex, jag åker förmodligen bil in med en polare (martin du vet nog vem ^^ "köök") Jag kan fråga vilka/vilken dag/dagar han ska in =) du får nog säkert skjuss om de inte e fullt...
Annars tar du bara om du går ut från juneporten, övergatan till bussarna som går där, och tar 1:an som heter typ.. "något via elmia" vet inte riktigt vad men, jag ska hjälpa dig
Muffä skrev:RAb kex, jag åker förmodligen bil in med en polare (martin du vet nog vem ^^ "köök") Jag kan fråga vilka/vilken dag/dagar han ska in =) du får nog säkert skjuss om de inte e fullt...
Annars tar du bara om du går ut från juneporten, övergatan till bussarna som går där, och tar 1:an som heter typ.. "något via elmia" vet inte riktigt vad men, jag ska hjälpa dig
haha, ja precis
det är mkt enkelt att komma till Elmia. man tar bara tåget till jönköping, sedan går du ut och tar buss 1 (Huskvarna via Elmia), den går var tionde minut, så du behöver verkligen inte kolla upp tider för den bussen =) Sen är det ju bara att gå av när du är framme vid elmia efter ca 20 minuter kostar btw bara 15 kr med bussen
Behöver ni hjälp, eller bara vill snacka om moppar eller annat skoj, så är det bara att adda: Adde_pauli@hotmail.com =)