"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
-TeddaN- skrev:det funkar inte för då står det att den gått ännu längre!
om du "borrar" åt fel håll ja ...
Nej men alltså jag tror inte det går.. För en mätare går ju inte tillbaka när man backar med en moped ellerhur? eller det kanske det gör, har aldrig backat så långt.
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
-TeddaN- skrev:det funkar inte för då står det att den gått ännu längre!
Nej men alltså jag tror inte det går.. För en mätare går ju inte tillbaka när man backar med en moped ellerhur? eller det kanske det gör, har aldrig backat så långt.
DIN JÄVLA IDIOT
borra åt rätt håll så funkar de visst. Den snurrar ju inte om du backar me moppen men om du gör de me borr snurrar den, mongo
DIN JÄVLA IDIOT
borra åt rätt håll så funkar de visst. Den snurrar ju inte om du backar me moppen men om du gör de me borr snurrar den, mongo
Ta det lugnt nu! du behöver inte brusa upp dig =)
Behöver ni hjälp, eller bara vill snacka om moppar eller annat skoj, så är det bara att adda: Adde_pauli@hotmail.com =)
jag har upp mätaren nu och håller i dosan med mätaren dock några andra saker, ngn som kan hjälpa.? adda msn så skickar jag bilder! > matheus.sodergard@live.se
Anonym: När jag får moped skall jag sätta på 70cc munstycke!
Ge fan I och skruva tillbaka mätaren bara? Så jävla svinigt ju...
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Ge mig ett bra skäl till varför du ska nolla mätaren
Robiin93 skrev:
-TeddaN- skrev:
Andreass skrev:
DIN JÄVLA IDIOT