så länge de är kul
men de flesta kör nog sommarn man har fyllt/fyller 17 sen säljer
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
enligt mig håller på ålder på från 14-18 när man får mellan mc / bil. lite tråkigt att man inte får köra mer än 25kw när man fyller 18 men självklart blir det vägreggad cross när man fyller 18 då kommer man aldrig sakna moppen i alla fall
ja vet ej är 16 nu och tänker köra i sommar allafall! men de som är bra att köra nu i sommar de är att man kan köraifrån alla 95or mkt skojjigt ska de bli
Felpostarens värsta mardröm!
undrar du över något? släng iväg ett PM så svarar jag på de mästa!
Ser veteranmoppar som en hobby nu samt trimning till det jag kommer nog försöka ha kvar min moppe så länge jag kan å göra små förändringar för att kunna köra ifrån nya kullen moppepojkar varje säsong
beckvall skrev:ja vet ej är 16 nu och tänker köra i sommar allafall! men de som är bra att köra nu i sommar de är att man kan köraifrån alla 95or mkt skojjigt ska de bli
Hur menar du? :O Bara för att man är 16 så behöver du inte köra ifrån alla 15 åringar Eller menar du att du ska köra lätt mc ?
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
beckvall skrev:ja vet ej är 16 nu och tänker köra i sommar allafall! men de som är bra att köra nu i sommar de är att man kan köraifrån alla 95or mkt skojjigt ska de bli
Hur menar du? :O Bara för att man är 16 så behöver du inte köra ifrån alla 15 åringar Eller menar du att du ska köra lätt mc ?
Hans moped går ganska vasst, om vi säger så
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
jo de menar jag ^^ allafalla alla här uppe. dom är totalt okunniga hela bunten XD och dom har ju Rieju med urpluggade rör som går 120 så jag är lite skraj XD
jo de menar jag ^^ allafalla alla här uppe. dom är totalt okunniga hela bunten XD och dom har ju Rieju med urpluggade rör som går 120 så jag är lite skraj XD
Inte snacka skit om Rieju!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
RacingTobbe skrev:
Inte snacka skit om Rieju!
nej då men du hör ju sjävl 120 urpluggad
Den som gillar'e växer nog aldrig ur moppe åldern;)
Min kompis (sorex_Senda) här på forumet.. Han pappa är cirka 50bast o sitter fortfarande o trimmar på sina mambor;) förra året köpte hans farsa ett Technigas avgasrör av mig (scooter) för modda på den på sin "hajper mamba"
Fast där äre mest veteranare som gäller;) Sachs eller zundapp typ. Dom har la 3mambor atm (rätta mig om jag har fel honken) ^^
Muffä skrev:Den som gillar'e växer nog aldrig ur moppe åldern;)
Min kompis (sorex_Senda) här på forumet.. Han pappa är cirka 50bast o sitter fortfarande o trimmar på sina mambor;) förra året köpte hans farsa ett Technigas avgasrör av mig (scooter) för modda på den på sin "hajper mamba"
Fast där äre mest veteranare som gäller;) Sachs eller zundapp typ. Dom har la 3mambor atm (rätta mig om jag har fel honken) ^^
japp, gillar man det, så går mopparna bara snabbare med åldern, dem allra snabbaste mopparna ägs av äldre.
Ska inte sluta åka moppe förrän jag har nått annat att åka på, kan ju inte cykla eller åka buss som nått jävla lowlife
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
jag kommer nog aldrig att tröttna jag har åkt moppe sen jag va 13 och nu fyller jag 21.
moppen är ett smidigt fordon att ta sig till jobbet eller bara åka runt på
nasse_89 skrev:jag kommer nog aldrig att tröttna jag har åkt moppe sen jag va 13 och nu fyller jag 21.
moppen är ett smidigt fordon att ta sig till jobbet eller bara åka runt på
och så kan man skratta åt oljeshejkerna när man tankar.
jag är 18 nu och tycker fortfarande att det är kul med mopeder dock så kör jag inte trimmat i byn längre då jag tänker på körkortet nu.. har även kört moppe sen jag va 8 år började köra i byn när jag va 13 år. Men vissa har ju bra moppe i ett år å trimmar inte elr nåt, synd tycker jag dem missar så mkt..
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde http://www.garaget.org/Weckis
Skulle säga att själva "moppeåldern" är 15 - 18 år men sen kan man ju som jag ha en moppe att åka till jobbet med, men när man fyllt 18 kan man ju skaffa lite värre saker än en moppe.
Funderar faktiskt på att köpa en 600cc scooter mest på grund utav att dom är praktiska att åka till och från jobbet med och drar väldigt lite bensin.
Man får va som man e när man inte blev som man skulle.
jag fick en puch dakota när jag var 8 år och nu när jag är nästan 16 så finns intresset fortfarande kvar och jag skulle tro att man lite smått kommer att hålla på tills man får en bil.
jag har kört moppe så länge jag kan minnas! även nu när man har körkort händer det ofta att man startar vidundret och kör med den istället =)
så jag tror nog att min moppetid aldrig kommer ta slut, men tyvärr tillbringas det mkt mindre tid med moppen nu, önskar man hade mer fritid så man kunde hålla på mer =)
Behöver ni hjälp, eller bara vill snacka om moppar eller annat skoj, så är det bara att adda: Adde_pauli@hotmail.com =)