Endast en GUD kan köra så bra som jag;) och tänk på att det var första gången på 3 år jag körde ;D
det var bara LIIIIIIIIIIIITE lerigt
styret var snett när jag börja köra igen därför jag körde så segt ;D
kommentera gärna HAHA

Speedfighter nr 1 skrev:landa på guppet så sliper du köra mellan dom
Inte så svårt, vrid mer på rullen så rensar du däcken mer dvs du har bättre fäste.Fradz skrev: högre fart? skulle vilja se dig ha högre fart när det är första gången på 3 år du kör och innan hade jag en liten sketen 80kubikare så det är rätt så mkt skillnad![]()
kom och kolla på bakdäcket, så kommer du ändra dig ;D har nästan inget kvar på det, har kört mycket på vägen så de har slitits ut som fan, har ingen dubb allsHenry skrev:Inte så svårt, vrid mer på rullen så rensar du däcken mer dvs du har bättre fäste.Fradz skrev: högre fart? skulle vilja se dig ha högre fart när det är första gången på 3 år du kör och innan hade jag en liten sketen 80kubikare så det är rätt så mkt skillnad![]()
det hjälper ändå. sluta säg emot hela tiden när folk föröker hjälpa hahaFradz skrev:kom och kolla på bakdäcket, så kommer du ändra dig ;D har nästan inget kvar på det, har kört mycket på vägen så de har slitits ut som fan, har ingen dubb allsHenry skrev:Inte så svårt, vrid mer på rullen så rensar du däcken mer dvs du har bättre fäste.Fradz skrev: högre fart? skulle vilja se dig ha högre fart när det är första gången på 3 år du kör och innan hade jag en liten sketen 80kubikare så det är rätt så mkt skillnad![]()