K, jag har ett sportluftfilter, effekt rör, munstycke vet jag inte just nu, den e hos farsan poolare som ska fixa en oljeläcka vid cylindern och ska sätta på ett effekt, men jag har hört att derbis motorer gör ca 80-90 med bara effektrör, stämmer de?
de ä mke möjligt har oxå hört de.. en polares gjorde 95 med ett turbo kit dos salidos å annan drevning säkert nö munstycke med.. så stämmer nog rätt fint
det har ja ingen aning om :/ men de finns ju rör som är lagliga med plugg i så då får du med nö bevis på de.. de hörs mer. men ja vetto fan dä ä ju större chans de än om du har orginal så klart..
jadu.. ja har inte tagit bort den än men ja ska snart.. ja venne riktigt vart den sitter kolla insuge å i luftburken .. du får ta bort den å kolla så hittar du den nog ir nö..
ok, e de non som vet vart pluggen sitter i luftburken, hur ser den ut???, jag har hört att den sittetr i slangen till förgasaren, stämmer det?
och ger det mer effekt om man pluggar luftburken än om man har ett sportluftfilter??
en polare sa att den sitter på luftburken det är som tre hål in i den.. du ser den om du tar bort sadeln så sitter den där.. det va vad min polare sa iaf.. det ger väl kanske lite effekt men då borde du ju ändra med munstycken å shit så de blir å passa bra ...