sverige har ju då mindst 1 till medalj från damcurlingen iaf, det e ju kul. få se om herranrna lycka knipa bronset också!
hockeyn var ju en ren flopp. tror dom flesta hade räknat med medalj både från damerna och herrarna.
vi har ju dock kvar damernas 3mil och herrarnas 5mil också. får se hur det går. även anja har ju chansen i slalomen, sen tror jag inte vi har nåt mer medaljhopp?
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
DEA!! skrev:däremot är jag lite negativ mot uttagningen.
Samuelsson, som du säger, var var han?
Sen förstår inte jag riktigt varför dom har med Forsberg, han har sett sina dagar i landslaget? Visst han är sjukt spelskicklig!
För mig är det en besvikelse utan Mårtensson!
att forsberg var med ska ni ju inte klaga på, han spelade sin bästa match mot slovakien, och bla så var det han som spelade fram till 1-2 målet och 2-2 målet var mycket hans förtjänst också.
samuelsson var inte med nej, han blev inte uttagen. samuelsson är en spelare som behöver massor med istid om han ska vara bra. och om man kollar på hur bengan har byggt upp femmorna så är det inte alls konstigt att inte samuelsson platsar in.
däremot var veinhandl en besvikelse för mig. han spelar jättebra i elitserien, men nu när han fick förtroendet i os-truppen att spela med dom riktiga stjärnorna så hade han inte nog med självförtroende för att göra dom saker han är bäst på, och därför spelade han inte så bra.
Min åsikt om weinhandel är att han MÅSTE spela med Mårtensson för att vara på top!
DEA!! skrev:däremot är jag lite negativ mot uttagningen.
Samuelsson, som du säger, var var han?
Sen förstår inte jag riktigt varför dom har med Forsberg, han har sett sina dagar i landslaget? Visst han är sjukt spelskicklig!
För mig är det en besvikelse utan Mårtensson!
att forsberg var med ska ni ju inte klaga på, han spelade sin bästa match mot slovakien, och bla så var det han som spelade fram till 1-2 målet och 2-2 målet var mycket hans förtjänst också.
samuelsson var inte med nej, han blev inte uttagen. samuelsson är en spelare som behöver massor med istid om han ska vara bra. och om man kollar på hur bengan har byggt upp femmorna så är det inte alls konstigt att inte samuelsson platsar in.
däremot var veinhandl en besvikelse för mig. han spelar jättebra i elitserien, men nu när han fick förtroendet i os-truppen att spela med dom riktiga stjärnorna så hade han inte nog med självförtroende för att göra dom saker han är bäst på, och därför spelade han inte så bra.
som de nämnde i sändning så var de fel att sätta wienhandl tsm med sedinarna, de borde ha någon stor och stark som kan gå på mål medans dom trickars mellan varandra, som wienhandl i vanligafall brukar vara bra på med.
jävligt tråkigt att dom åkte ur... ang. foppa så behövs de mer än en bra match i OS för att platsa tycker jag, han är uttjattad, lyft fram någon ny!