såg den igår och kom på att det inte var den sistameanzick skrev:jadåHashkakan skrev:dom är grymt bra =) är den nya bra leo gaut lr ngt ?meanzick skrev:Johan Falk, sjukt bra!
tittade igenom alla filmerna på typ 2 dar, riktigt grymma.

dum dummare ^^ fast det är väll ingen som inte sätt denDerbi_senda93 skrev:Gör såKarlssoN^ skrev:okej ^^ får ta en funderareDerbi_senda93 skrev: Är mer ute efter filmer, inte serieringen brådska bara.
tack, ska kollaKarlssoN^ skrev:dum dummare ^^ fast det är väll ingen som inte sätt denDerbi_senda93 skrev:Gör såKarlssoN^ skrev:okej ^^ får ta en funderareingen brådska bara.
och "freddy got fingered" skall tydligen vara rolig men har inte sett den
och "Space Balls (det våras för rymden)" är ju också riktig rolig ^^ ace ventura 1-2
haha Fläsk doris-TeddaN- skrev:Haha man tröttnar aldrig på den, men farsan är ju bäst! NEJ NEJ NEJ NEJPerSs0n skrev:den har man ju sett ett antal ggrMinikeV skrev:Torkel i Knipa är sjukt bra![]()
alexanderfinnsbo skrev:tacka vet ja Band of Brothers![]()
![]()
Låter spännande :Dbensinskalle skrev:Efterlyser namnet på en film!
Den handlar om några ungdomar, säkert i USA, som är i något slags spökhus. Dom är inte instängda men dom är där och undersöker lite. Huset kan omvandlas och ändra form... En scen jag minns extra tydligt är när de går genom huset med ett rep efter sig för att hitta tillbaka, men när de sen går tillbaka har det blivit en vägg där repet går igenom på mitten i ett litet hål...
Har sett filmen på TV för skitlänge sedan så minnet kanske inte är 100%, men jag kommer fan inte på vad den heter och jag vill se den :lol: Har testat det mesta med "house", "ghosthouse" osv utan resultat.
Någon som känner igen detta?
rozander skrev:Drd pro om du är man