Nu börjar resultaten jämna ut sig Antar att ni börjar inse vad som är rätt och fel!
-14 här, men kylan bryr jag mig inte lika mycket om som all JÄVLA SNÖ
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
tycker lilla kalle att det är roligt för sl får stora problem här
jag hatar det tunnelbanan funkar inte med bussarna tar det en timme och 45min till skolan nu men på sommaren tar det 40min fan vad jobbigt
VILL HA SOMMAR !!<3<3<3<3<3<3
haha, tkr bara det e konstigt att det blir sån jävla kaos direkt ni får snö i södra sverige. här har ju tågen och bussarna osv i stort sett inga problem, så varför ska dom ha det hos er då? då vi dessutom har värre förhållanden och äldre utrustning^^
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
aa det är ganska konstigt som i måndags -23 och snöat hela natten
tunnelbanan gick typ varje halv timme men bara under stan i tunnlarna så fick ta bussen runt hela skiten xD skit jobbigt
om man tänker sådär så ska man aldrig klaga över nånting, finns alltid någon som har det värre.
Snön här i sverige suger fortfarande och jag klagar hur mycke jag vill!!!
trevligt att omröstningen har slagit om btw
aerox-sami skrev:jag vill ha grönt och 23+ inte - !!!!!
med den här extrema vintern så kunde det gärna bli en extremt lång och varm sommar också
aerox-sami skrev:jag vill ha grönt och 23+ inte - !!!!!
med den här extrema vintern så kunde det gärna bli en extremt lång och varm sommar också
Vem har sagt att det inte blir lång sommar då? men var glad så länge det finns snö, för då kan man fortfarande se fram emot sommaren
Jag njuter när den äntligen är här ist.
Just nu sitter min gubbe i sin buss och hans kollega i vitmögelskiten med sin och väntar på bärgare, listan på fel på dem ¤%%¤¤# bussarna kan göras lång och det värsta är att dem på spårvägen kör dem på sommardäck t.o.m. mitt nu i vintern. På 40% om inte fler av blå express bussar, funkar inte värmen längre, elfel är så vanligt att det är sjukt.
skulle kunna berätta sanna skräckhistorier om dem bussarna så ni aldrig skulle våga sätta era fötter i dem.
Det är "roligt" att kajka omkring med 16 ton på (slitna) sommardäck när det är snö, is och annan skit ute, "jag lovar".