Mjo, måste vara de som gör det roligare... känns ju som att sverige ska ha större chanser i vinter än i sommar då vi ligger som vi görklurrs_Derbi_drd_racing skrev:Elohim skrev:Vinter OS är grymt mkt roligare än sommar OSYamahaPojken skrev:jag tycker att OS är överskattat, det ända roliga är ju hockey och snowboard
Håller med om det att vinter OS är roligare!
Det är det ända OS Sverige har chans i

Lite besviken? Prova mycket besvikenSt.Anger skrev:lite besviken på hockeyntrodde de skulle gå längre, man har ju väntat på att slutspelet skulle börja och så händer det här, åker ut mot slovakien i kvarten
St.Anger skrev:lite besviken på hockeyntrodde de skulle gå längre, man har ju väntat på att slutspelet skulle börja och så händer det här, åker ut mot slovakien i kvarten

Så sant så sant! även fast jag lagt ner med hockeyn så bör det inte vara några större problem, eller vad säger du honkan?Honkan skrev:Slovakien är ett ett asbra lag, men fan... vi ska vinna mot dom! Vi är bättre. Fan vad tråkigt.. Men tror det blir bättre när Per Mårts tar över.
Kanada vann mot Ryssland, är jag överraskad?
Nja lite, men visste att det skulle explodera för Kanada.
Många har sagt att Kanada har vart en flopp för man inte kom 1:a..
Är inte sant, hade Kanada mött Sverige hade Sverige blivit överkörda, nästan helt säker på det! Det förstås.. hade man kallat in mig och TeddaN hade det inte vart några större problem!
Honkan skrev:Slovakien är ett ett asbra lag, men fan... vi ska vinna mot dom! Vi är bättre. Fan vad tråkigt.. Men tror det blir bättre när Per Mårts tar över.
Är inte sant, hade Kanada mött Sverige hade Sverige blivit överkörda, nästan helt säker på det! Det förstås.. hade man kallat in mig och TeddaN hade det inte vart några större problem!
vet inte vad det är för artikel men kolla här: https://www.flashback.org/t467665p942meanzick skrev:någon som har denna artikel och kan lägga upp ?
http://wwwc.aftonbladet.se/jsp/commerce ... list%3D284

Kan bara hålla med-TeddaN- skrev:Så sant så sant! även fast jag lagt ner med hockeyn så bör det inte vara några större problem, eller vad säger du honkan?Honkan skrev:Slovakien är ett ett asbra lag, men fan... vi ska vinna mot dom! Vi är bättre. Fan vad tråkigt.. Men tror det blir bättre när Per Mårts tar över.
att forsberg var med ska ni ju inte klaga på, han spelade sin bästa match mot slovakien, och bla så var det han som spelade fram till 1-2 målet och 2-2 målet var mycket hans förtjänst också.DEA!! skrev:däremot är jag lite negativ mot uttagningen.
Samuelsson, som du säger, var var han?
Sen förstår inte jag riktigt varför dom har med Forsberg, han har sett sina dagar i landslaget? Visst han är sjukt spelskicklig!
För mig är det en besvikelse utan Mårtensson!