Det är så att min midsection verkar väldigt för stor ? bara jag som inbillar mig lr är den för stor, dubbel kolla med programmet och ja de skulle vara så enligt programmet men det känns fel
Headerns längd justeras inte med avstämnings varvtalet! Finns ett fält uppe i höger att ändra länden i.
Ändra header length factor tills du får en passlig längd på headern, då blir midsection mindre också.
T0ff3 skrev:Headerns längd justeras inte med avstämnings varvtalet! Finns ett fält uppe i höger att ändra länden i.
Ändra header length factor tills du får en passlig längd på headern, då blir midsection mindre också.
Har hållit mig til vänstra spalten nu och har den ifylld, måste jag ändra nåt i högra också? Och jag kan inte hitta nåt program att printa ut mallar med
T0ff3 skrev:Headerns längd justeras inte med avstämnings varvtalet! Finns ett fält uppe i höger att ändra länden i.
men spelar det ngn roll om de är lång midsektion med kort header ? eller kan de vara lång header me kort midsection, spelar det ngn roll i effekten för orkar inte gör om det för har redan byggt halva
ökar man varvtalet sjunker längden på midsectionen drastiskt
och du måste ju inte börja om, om du ökar varvatalet till 10500 så blir den lite kortare och så kapar du av den lite