jag tycker rat on a scooter e skit kul:D fast har bara extraspelet på rat on a run:( men har lyckats få 64 ostbågar;) sen tycker jag att alpin crawler e nice;)
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
ngn som vet ett bra jailbreaking program till iphone 3G 3.1.3?
pallar inte återställa till 3.1.2. har hittat program som kan breaka den också, 3.1.3 då. men ngn som har tips på ngt bra ?
Robiin937 skrev:ngn som vet ett bra jailbreaking program till iphone 3G 3.1.3?
pallar inte återställa till 3.1.2. har hittat program som kan breaka den också, 3.1.3 då. men ngn som har tips på ngt bra ?
Jailbreaka 3.1.3 går ännu endast på MAC datorer, för XP har det inte kommit än vad jag vet!
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Robiin937 skrev:ngn som vet ett bra jailbreaking program till iphone 3G 3.1.3?
Jailbreaka 3.1.3 går ännu endast på MAC datorer, för XP har det inte kommit än vad jag vet!