RacingTobbe skrev:Tack MinikeV för S2000 Jag köpte den för $ 8 531 på auktionen
haha varsågod
Var det ett misstag att lägga ut den eller ? :/
ne inte egentligen men röret var ett misstag att det satt på och att jag satt den så billigt tänkte sätta den för 20k men glömde ändra priset innan auktionen var klar :D kostar ju 34k ny så
ne inte egentligen men röret var ett misstag att det satt på och att jag satt den så billigt tänkte sätta den för 20k men glömde ändra priset innan auktionen var klar :D kostar ju 34k ny så
Okej haha Jo, röret var ju bra att det var på Och jag köpte det väldigt billigt har du många bilar på spelaet eller ?
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
RacingTobbe skrev:
Var det ett misstag att lägga ut den eller ? :/
Okej haha Jo, röret var ju bra att det var på Och jag köpte det väldigt billigt har du många bilar på spelaet eller ?
MinikeV skrev:
Har bara en kvar nu
Okej Vad för någon ?
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~