Det snackades om Rehab och skit, men det har funnits heta spänningar i familjen under dem senaste två ren som vart rena vulkanen, och till slut så kokade det över helt enkelt. Och det blev som sagt slut med American choppers så det sved om det.Tuta skrev:Varför stack mikey?
På wikipedia står det att han nu försöker komma ifrån sina alkoholproblem men inte om det faktiskt är varför han stack och det känns inte som det heller.
Inte följt dom senaste avsnitten men tittade på det som fan förut
Jag tycker faktiskt att det är lite sorgligt att dom lägger ner prgrametSkåningens-handelsbod skrev:Det snackades om Rehab och skit, men det har funnits heta spänningar i familjen under dem senaste två ren som vart rena vulkanen, och till slut så kokade det över helt enkelt. Och det blev som sagt slut med American choppers så det sved om det.Tuta skrev:Varför stack mikey?
På wikipedia står det att han nu försöker komma ifrån sina alkoholproblem men inte om det faktiskt är varför han stack och det känns inte som det heller.
Inte följt dom senaste avsnitten men tittade på det som fan förut
Ja, tycker det med men tyvärr är programmakarna synnerligen stelbenta och BILKÅTA i detta land.RacingTobbe skrev:Jag tycker faktiskt att det är lite sorgligt att dom lägger ner prgrametSkåningens-handelsbod skrev:Det snackades om Rehab och skit, men det har funnits heta spänningar i familjen under dem senaste två ren som vart rena vulkanen, och till slut så kokade det över helt enkelt. Och det blev som sagt slut med American choppers så det sved om det.Tuta skrev:Varför stack mikey?
Inte följt dom senaste avsnitten men tittade på det som fan förutDet var ju ett bra program som just inte finns så mycket motorcykelprogram på TV
Hoppas att dom vill fortsätta att göra ett program senare
håller med där, förr gjorde de ju i princip allt själva, nu tar de färdiga ramar, och oftast färdig tank och skärmar osv... men jäkla kul program asså, men de bråkar så bara för att skapa spänning och få mer tittare på programet, iaf är en stor del av bråken de har bara för programmets skull...bensinskalle skrev:sen att de är jäkligt segt att se dom göra samma sak gång på gång hjälper ju inte
Ska ja vara ärlig så tycker jag nivån på deras skapelser har sjunkit... Dom tar en färdig ram varje gång, fifflar lite med detaljer, fin lack och sen klart...
Och det är ALLTID nåt löjligt tema, dom bygger aldrig en hoj som bara är SNYGG
bara det att bråken bakom kulisserna varit ännu värre. Och långt allvarligare.YamahaPojken skrev:håller med där, förr gjorde de ju i princip allt själva, nu tar de färdiga ramar, och oftast färdig tank och skärmar osv... men jäkla kul program asså, men de bråkar så bara för att skapa spänning och få mer tittare på programet, iaf är en stor del av bråken de har bara för programmets skull...bensinskalle skrev:sen att de är jäkligt segt att se dom göra samma sak gång på gång hjälper ju inte
Ska ja vara ärlig så tycker jag nivån på deras skapelser har sjunkit... Dom tar en färdig ram varje gång, fifflar lite med detaljer, fin lack och sen klart...
Hur fick du reda på det? eller är det bara en ren teori...?Skåningens-handelsbod skrev:bara det att bråken bakom kulisserna varit ännu värre. Och långt allvarligare.YamahaPojken skrev:håller med där, förr gjorde de ju i princip allt själva, nu tar de färdiga ramar, och oftast färdig tank och skärmar osv... men jäkla kul program asså, men de bråkar så bara för att skapa spänning och få mer tittare på programet, iaf är en stor del av bråken de har bara för programmets skull...bensinskalle skrev:sen att de är jäkligt segt att se dom göra samma sak gång på gång hjälper ju inte
bara att följa i amerikanska media, där Mikey attackerade och knivhögg Sr för hans barnuppfostran, och Sr gav igen med beskyllningar om bl.a. Mikeys missbruk, och sedan den famösa historien med att Sr stämde Jr för ett gäng aktier, bl.a.YamahaPojken skrev:Hur fick du reda på det? eller är det bara en ren teori...?Skåningens-handelsbod skrev:bara det att bråken bakom kulisserna varit ännu värre. Och långt allvarligare.YamahaPojken skrev: håller med där, förr gjorde de ju i princip allt själva, nu tar de färdiga ramar, och oftast färdig tank och skärmar osv... men jäkla kul program asså, men de bråkar så bara för att skapa spänning och få mer tittare på programet, iaf är en stor del av bråken de har bara för programmets skull...
de gammla avsnitten sänds fortfarande, men de görs inga fler... såg ett avsnitt idag på discovery btwSkåningens-handelsbod skrev: Den 11 februari sändes absolut sista avsnittet av American Choppers. Det smutsiga ordkriget inom familjen Teutul är på en skamligt låg nivå där Mickey kastar skit på Sr, och vice versa, Sr har stämt Jr för en affär med 10% i aktiestocken i OCC, mm.
gått så långt att när Sr firade att han varit nykter nu i 25 år så var inte Mikey närvarande.
Kort sagt, sagan American Choppers är nu slut.
Sverige&europa ligger ett år efter USA i programmen. Dessutom gick det i TLC i USA de snaste åren.YamahaPojken skrev:de gammla avsnitten sänds fortfarande, men de görs inga fler... såg ett avsnitt idag på discovery btwSkåningens-handelsbod skrev: Den 11 februari sändes absolut sista avsnittet av American Choppers. Det smutsiga ordkriget inom familjen Teutul är på en skamligt låg nivå där Mickey kastar skit på Sr, och vice versa, Sr har stämt Jr för en affär med 10% i aktiestocken i OCC, mm.
gått så långt att när Sr firade att han varit nykter nu i 25 år så var inte Mikey närvarande.
jag orkar inte ens argumentera med dej mr.bessewisser, dessutom så sänds programmet fortfarande och om det har slutat sändas i USA skiter jag i...Skåningens-handelsbod skrev:Sverige&europa ligger ett år efter USA i programmen. Dessutom gick det i TLC i USA de snaste åren.YamahaPojken skrev:de gammla avsnitten sänds fortfarande, men de görs inga fler... såg ett avsnitt idag på discovery btwSkåningens-handelsbod skrev: Den 11 februari sändes absolut sista avsnittet av American Choppers. Det smutsiga ordkriget inom familjen Teutul är på en skamligt låg nivå där Mickey kastar skit på Sr, och vice versa, Sr har stämt Jr för en affär med 10% i aktiestocken i OCC, mm.
Så dem suckers som inte håller sig ajour vad som händer inom det gamet får reda på det om c:a ett år i Sverige.
fakta är fakta.YamahaPojken skrev:jag orkar inte ens argumentera med dej mr.bessewisser, dessutom så sänds programmet fortfarande och om det har slutat sändas i USA skiter jag i...Skåningens-handelsbod skrev:Sverige&europa ligger ett år efter USA i programmen. Dessutom gick det i TLC i USA de snaste åren.YamahaPojken skrev: de gammla avsnitten sänds fortfarande, men de görs inga fler... såg ett avsnitt idag på discovery btw
Så dem suckers som inte håller sig ajour vad som händer inom det gamet får reda på det om c:a ett år i Sverige.
ja, fakta är fakta, det sänds fortfarande.. men vad har hans söner gjort nu då?Skåningens-handelsbod skrev:fakta är fakta.YamahaPojken skrev:jag orkar inte ens argumentera med dej mr.bessewisser, dessutom så sänds programmet fortfarande och om det har slutat sändas i USA skiter jag i...Skåningens-handelsbod skrev: Sverige&europa ligger ett år efter USA i programmen. Dessutom gick det i TLC i USA de snaste åren.
Skiter i serien tycker jävligt synd om paul Sr som skall behöva ta skiten hans söner ställer till med.
Dem har gjort det alla familjefäder fruktar, gått bakom så många ryggar och knivhuggit bakifrån att det inte är sant.Mura skrev:läs va skåningen skriver innan du kommer och frågar va dom har gjort nu då sen är du så kaxig :S
vet inte riktigt vad du tjafsar om han har ju bara sagt att proggramet har gjort sitt sista avsnitt. och som väldigt många andra program kan dom sändas hur länge som helst sen dom la ner,.YamahaPojken skrev:ja, fakta är fakta, det sänds fortfarande.. men vad har hans söner gjort nu då?Skåningens-handelsbod skrev:fakta är fakta.YamahaPojken skrev: jag orkar inte ens argumentera med dej mr.bessewisser, dessutom så sänds programmet fortfarande och om det har slutat sändas i USA skiter jag i...
Skiter i serien tycker jävligt synd om paul Sr som skall behöva ta skiten hans söner ställer till med.
finns ett 20-tal avsnitt till.fax110 skrev:vet inte riktigt vad du tjafsar om han har ju bara sagt att proggramet har gjort sitt sista avsnitt. och som väldigt många andra program kan dom sändas hur länge som helst sen dom la ner,.YamahaPojken skrev:ja, fakta är fakta, det sänds fortfarande.. men vad har hans söner gjort nu då?Skåningens-handelsbod skrev: fakta är fakta.
Tror jag inte, tror inte Discovery's licensavtal tillåter detta nämligen utan att ha förhandlat om det.fax110 skrev:jo de vet jag redan har sett s5 å 6 men när dom visat alla avsnit kommer dom troligtvis börja om från börjanSkåningens-handelsbod skrev:Ni ser fortfarande år 5:ms program här än, sexan kommer troligen till våren hit.fax110 skrev:jo men jag antar att dom kommer vissa gammla program ?
hehe joSkåningens-handelsbod skrev:Tror jag inte, tror inte Discovery's licensavtal tillåter detta nämligen utan att ha förhandlat om det.fax110 skrev:jo de vet jag redan har sett s5 å 6 men när dom visat alla avsnit kommer dom troligtvis börja om från börjanSkåningens-handelsbod skrev: Ni ser fortfarande år 5:ms program här än, sexan kommer troligen till våren hit.
Det är ju en massa rättighetsaspekter och skit med i bilden med.
Och jag tror inte att dem OCC är så pigga på det heller.
Men den som lever får se.
Man skall inte säga aldrig du vet.fax110 skrev:hehe joSkåningens-handelsbod skrev:Tror jag inte, tror inte Discovery's licensavtal tillåter detta nämligen utan att ha förhandlat om det.fax110 skrev: jo de vet jag redan har sett s5 å 6 men när dom visat alla avsnit kommer dom troligtvis börja om från början
Det är ju en massa rättighetsaspekter och skit med i bilden med.
Och jag tror inte att dem OCC är så pigga på det heller.
Men den som lever får se.
Nja, det som läckt ut är att det bara var på scen som han fick hojen. Att den i själva verket behölls av Sr.Mura skrev:cody var väll bara en läring? och sr gav ju han en motorcykel så om cody kliver av så är han rätt taskig