Någon mer som blir arg varje j:vla gång man lägger upp en tråd låses den direkt VAD F:n SKA MAN HA TRÅDAR TILL DÅ
till garanti kommer denna också låsas av nån moderator direkt när dom ser den.
En sak jag hade inte varit inne på kanske 3 månader gick in grjorde en tråd den låstes direkt tänker fan lämmna detta forum.
När man har fått lite hjälp men typ snackar fortfarande så kommer dom och låser väldigt moget.
trådarna låses pga att dom bryter mot forumets regler. och klaga inte på oss moderatorer, vi gör bara vårat jobb. inte vi som har satt upp reglerna, men vi är tillsatta för att rensa upp i forumet och kolla till så att alla medlemmar sköter sig och följer reglerna. så nästa gång du blir så där sur, kolla upp varför tråden har blivit låst.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
du får säkert riktigt bra betalt för ditt sk "jobb" också
jag kan ju tala om för dig att jag inte får någon lön, eller vad du nu vill kalla det. jag gör detta för att jag vill att en av sveriges bästa mopedsidor ska kunna fortsätta att utvecklas. och liksom, varför inte göra det när jag ändå sitter och kollar på sidan rätt så ofta?
ErkizzZ skrev:ni kan ju tala om vrf ni låser också daaaaaaaaaaaaaaaaa. Så man kan göra rätt.
jag brukar alltid tala om varför jag låser.
och vad spelar det för roll om jag har röstat nej? ni ska följa forumets regler. gör ni inte det så låser vi trådarna och eventuellt delar vi ut varning/bann.
btw så gjorde du just en dubbelpost, vilket är emot forumets regler. sluta vara så kaxig nu.
Jag röstade också NEJ, pga att jag tycker man ska hålla sig till reglerna på forumet. De har funkat e flera år varför komma nu o hålla på för? Om ni har något om "variatorer" ta de i variator tråden då istället för klaga om att "alla" trådar låses.. Nu får du ta o tänka till istället!
Dom har ju trots allt en anledning när dom låser tråden.
Senast redigerad av Muffä den 4 februari 2010, 14:17, redigerad totalt 1 gånger.
Låser tråden nu!
Anledning: Då trådskaparen verkar göra trådar som man inte ska, så klagar han med det i en helt ny tråd! Vilket är totalt onödigt då detta kan tas i PM!
Nöjd med den förklaringen?
Om inte, skicka PM till mig!